Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Vi som sörjer Michael Jackson

Det är fortfarande jättekonstigt och overkligt
    De här youtube-klippen tycker jag är helt underbara de är ifrån flera dokumentärer som gick om Michael runt 2003. Jätteroliga!

• Bevabus

haha min favoritdel är när han pratar om hur han "goes through hell" under turnéer. Och så ber dom honom att försöka prata lite positivt om det och allt blir så falskt att de inte kan hjälpa att skratta hahaha

BooBoo skrev 2009-06-28 16:09:32 följande:
    ooooooow. De där minns jag när de gick på tv. Oh vad jag log. Fick lite ont i kinderna
  • Bevabus

aa "I'm a nice person!! I just took a shower and I washed my hair. AAAH!!"

*Ungen knäcker ett ägg på Michaels huvud*
    *Michael sätter på sig hatten igen* "Why did I let him do that?"

snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 16:21:52 följande:
    och barnen kastade i han i poolen GÅNG PÅ GÅNG
  • Bevabus

Jag är lite så faktiskt gillar att vara barnslig, göra fåniga saker osv haha men jag är trots allt bara 19 år så jag hoppas inte barnasinnet växer bort när jag blir äldre Men det e ju hur kul som helst att gå med kompisarna en vacker sommardag och leka i en lekpark. Man känner sig som ett barn igen ^^ åka rutschkana och gunga på gungor!

snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 16:29:38 följande:
    ingen torrboll precis, utan en man som ville så gärna vara barn på nytt, klättrade i träd, sprutade grädde på folk...hur ofta gör man det själv..aldrig...önskade att man hade mer utav det där barnasinnet kvar
  • Bevabus

Som sagt....det är ett roligt inslag i videoklippen.......

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:43:00 följande:

Ja och hur du vet att de gjorde de?
  • Bevabus

Vad vet du om vi pratade om honom innan eller inte?

korsdrag skrev 2009-06-28 22:12:54 följande:
    Jag kan ju tycka att det är asfånigt att sitta å diskutera sånt här bara för att han är död. Om han nu va en sån viktig person för er, varför diskuterades inget innan? Själv är jag och VAR ett troget fan av MJ, och jag lyssnade på musiken lika mycke innan som nu. Och det är tamejfan ännu värre att göra sig själv viktig på hans bekostnad. Ge honom en TYST minut istället för att spy ur er töntigheter på hans bekostnad.
  • Bevabus

Jag undrar mycket om den där läkaren just nu..
    Först verkade han väldigt skyldig. Sen idag läste jag en artikel att han inte är misstänkt för något av polisen och att han inte alls var försvunnen i två dagar utan att han åkte med MJ i ambulansen och har sen dess tröstat familjen på sjukhuset. Han samarbetar tydligen med polisen.

Frågan nu är ju om den sista dosen var dödlig. Eller om det bara det som Michaels kropp till slut gav efter till...
    Hans kropp lär ju ha byggt upp inför den här dagen rätt länge nu och den här dosen var det som fick bägaren att rinna över?

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 22:18:47 följande:

Tydligen så injuerade(stavning) hans läkare läkemedlet demerol en timma innan hans hjärta stannade =(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson