Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-06-30 10:54:41 följande:
    Har ni vart in o läst på aftonbladet? www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5448936... snart lär det väl komma klipp på youtube
    Vilken GRYM bild på honom där han har den blåa skjortan på sig
  • beadis
    Lina007 skrev 2009-06-30 10:59:52 följande:
    På onsdagen blev jag medveten om nyheten att KISS ska göra nytt album och gladde mig något kopiöst över det. Dagen efter drabbas man av den tråkiga nyheten att Michael Jackson, den sanna King of Pop, avlidit efter en hjärtattack. Jag tappade ärligt talat hakan när jag fick höra det och kan fortfarande inte tro det. Han som bara om några veckor skulle svänga sina lurviga i London. Och om han hade gjort en utökad turné i bland annat Sverige hade jag inte tvekat en sekund att skaffa en biljett. Fastän rock är det som ligger mig närmast om hjärtat så kan man inte gå miste om Michael Jackson och den musik han skapat. Han var, och kommer fortsätta vara, i en liga för sig. En mycket begåvad sångare, dansare, producent och låtskrivare vi sent kommer att glömma och låtar han gjort som, jag är övertygad om, kommande generationer också kommer att fastna för och ryckas med i.
    Håller med varje ord!
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 11:16:42 följande:

Han har sån len röst, helt underbar
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 11:16:42 följande:

såg du hans sista move i slutet, kolla igen...
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 11:54:37 följande:
    kollar på en intervju oprah gjorde med han -93  Min 7 frgar hon om hans hudfärg. Man ser hur ledsen han blir

ohh, va jag kan relatera till hans barndom, att han var så rädd för sin far, min egen mamma slog mig under min barndom, jag var livrädd för henne och har fortfarande en konstig respekt för hennes åsikter....hoppas han mår bra där han är idag och att han har fått frid
  • beadis

så MJ har skrivit en bok, den måste jag få tag på...har helt missat detta

• beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 12:06:12 följande:
    Jag blev slagen av både mor o far Man gjorde mkt "fel" .. Sitter o kollar på första delen av 8 nu av oprahs intervju såg denna när jag var 10 år. är ett tag sen nu.. måste friska upp minnet
    jaså det fanns fler delar...
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 12:11:10 följande:
    i intervjun sa han namnet på sin bok. Men på expressens svarsalternativ blev jag lite confused..
    moonwalk
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 12:11:10 följande:
    i intervjun sa han namnet på sin bok. Men på expressens svarsalternativ blev jag lite confused..
    eller var det mannen bakom masken

adlibris har ngn sån bok med honom
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson