Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vi som sörjer Michael Jackson

Elizabeth Taylor hyllar Michael i denna intervju hos Oprah 93

• beadis
    Kamme skrev 2009-06-30 20:32:22 följande:

Fin hyllning till MJ
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 21:10:01 följande:
    seriöst! det spökar i datorn. Man in the mirror spelas. Men jag har inte låten uppe.. What the Blir tokig..
    men det var utav rätt artist iaf
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 21:40:30 följande:
     blev nydligen klar med alla delar har du sett alla ?
    Japp, blev oxå just klar med alla

Varför känns det som om jag bara blir mer ledsen när jag tittar på alla de där gamla klippen

Va jag önskar att jag någon gång hade fått träffa honom personligen...han verkade så genuint snäll
  • beadis
    levandecharader skrev 2009-06-30 21:49:35 följande:
    Ni får ursäkta, jag vill inte trampa nån på tårna men jag undrar bara efter jag läst lite här i tråden: Var ni så här "besatta" av MJ när han levde också? Satt och kolla på klipp, lyssnade på musiken hela tiden? Såg honom i era drömmar osv?
    Kan bara svara för mig själv, och jag har inte suttit och tittat på en massa klipp på honom innan, MEN däremot har jag alltid älskat hans musik och tyckt han verkade vara en underbar person som bara vill alla väl men att han var väldigt missförstådd och att många många utnyttjade honom
    och jag tycker det är mkt tragiskt det som har hänt, han var alldeles för ung för att dö, han hade mkt mer att ge enligt min mening
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:03:31 följande:

NÅGON Som har sett den artikeln om att fansen ska få se Michaels Kropp en sista gång i rampljuset på fredag? www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art... Och sen kommer en cermoni för familjen privat?
    jo, jag läste om det...
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:09:48 följande:

Check it out :P
    är det den du har satt ihop?
    den var jättefin, härliga bilder, mest tyckte jag om den bilden på 4:30...den svart-vita
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-06-30 22:21:15 följande:
    Nu brast det för mig. Alla lögner som spreds om honom och sättet hans pappa har betett sig de senaste dagarna, plus att hans offentliga begravning snart kommer att hållas blev för mycket för mig.. Sitter här och gråter nu alltså fy fan för hur folk behandlade honom!! Jag har alltid tyckt att historierna om honom har varit underliga men bestämt mig för att inte tro på dom helt förrän jag får höra sanningen från Michael själv. Något jag visste aldrig skulle se. Men åh va förbannad jag blir nu. Bara en sån sak som jag läste i Expressen nyss. Något som ska föreställa en sann artikel om hans liv står det felaktiga saker i. Som bilden där Michal ligger i en "syrgastank". Han sa ju själv att det där var en rolig sak han la sig i som användes för att bota nån sjukdom. Vet inte om det var cancer eller nåt. Han ville bara pröva hur det var att ligga i den. Nu har jag äntligen insett att han är död. Har nästan känt mig känslokall de senaste dagarna som inte har gråtit. Allt har bara byggts upp
    Där har jag varit nu de senaste två dagarna, fattar inte varför jag har gråtit flera gånger, jag kände ju inte honom, men jag tror att jag har kommit underfund med vad det är...självklart, jag har älskat hans musik alltid, men jag tror att det största skälet till varför jag tar hans död SÅ HÄR hårt, är för att kände FÖR honom, allt han gick igenom, jag själv (som jag skrev) har levt ett mkt tufft liv, svår barndom och uppväxt med mkt bagage med mig, misshandel, mobbning, blivit sexuellt utnyttjad som barn m.m....DÄRFÖR känner jag SÅ starkt för honom, han levde ett mkt hårt liv och hade säkert MÅNGA jobbiga stunder som han gick igenom i sin ensamhet, för ensam var han, det sa han tom själv i ngn intervju.....ursäkta mitt svammel...är det ngn som förstår vad jag menar eller kan känna likadant?
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-06-30 23:17:25 följande:

Den här videon e jättesöt min favvodel är vid 2:27
    urmysigt klipp...eller flera var det ju såklart
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson