Inlägg från: KikiBoo
|
-
-
Favvosidan med MJ
-
Skön låt. Mkt braKamme skrev 2009-06-30 20:32:22 följande:
" target="_blank"> -
-
seriöst! det spökar i datorn. Man in the mirror spelas. Men jag har inte låten uppe.. What the
Blir tokig..
-
iTunes är nere. Inte lyssnat på den på jättelänge. Bara youtube men den är på paus. Så ja vete fan. Men nu är det tyst.. Loco!
-
blev nydligen klar med alla delarsnart3barnsmamma skrev 2009-06-30 21:23:22 följande:Elizabeth Taylor hyllar Michael i denna intervju hos Oprah 93
" target="_blank">har du sett alla ?
-
Jag har vart ett fan sen jag var runt 6-7 år. Idag är jag 26. Jag har alltid lyssnat på hans musik. Spelar den ofta för mina barn.levandecharader skrev 2009-06-30 21:49:35 följande:Ni får ursäkta, jag vill inte trampa nån på tårna men jag undrar bara efter jag läst lite här i tråden: Var ni så här "besatta" av MJ när han levde också? Satt och kolla på klipp, lyssnade på musiken hela tiden? Såg honom i era drömmar osv?
Har spart utklipp med han sen jag var liten. Alltid läst om han. Köpt almanackor etc.
Mina föräldrar, spec pappa fattade aldrig varför jag gillade wacko jacko, som han kallade han för. Men han sparde ändå tidningen åt mig iaf det var MJ i den. Han gör det än idag.
Youtue fanns ju inte när jag var liten men MTV däremot. Favvokanalen. -
bevis på att jag spelar Michael för barnenlevandecharader skrev 2009-06-30 21:49:35 följande:Ni får ursäkta, jag vill inte trampa nån på tårna men jag undrar bara efter jag läst lite här i tråden: Var ni så här "besatta" av MJ när han levde också? Satt och kolla på klipp, lyssnade på musiken hela tiden? Såg honom i era drömmar osv?
Min dotter i maj
Men jag är och kommer alltd vara ett stort FAN. -
oj.. blev lite fel
här e rätt