m0e skrev 2009-07-02 12:44:02 följande:
Klistar in ett inlägg som jag skrev i en annan tråd. Ja jag är lat, ni behöver inte spekulera Nu har det gått en vecka och jag kan fortfarande inte fatta att han är död! Han var min första idol och har liksom alltid funnits där. Jag avgudade honom när jag var liten och i 4-5 årsåldern så hade jag lyckats spela in en av hans konserer på ett vhs-band som jag tittade på ca 375miljoner ggr per dag. Tillslut så 'råkade' min mamma spela över den med något annat. Gissa om det tog hus i h-vetet Han var en av de största.. om inte DEN största! Och vi är många som alltid kommer att minnas honom. Förhoppningsvis så kommer de flesta komma ihåg honom för hans musik och för allt han gjort för andra människor, snarare än som den underliga, folkskygga verelsen vars näsa var på väg att ge vika vilken sekund som helst. Han var inte bara en av världens mest kända människor utan också en av de mest jordnära och givmilda (säger jag, som om jag kände honom?). Eller vad sägs om the “Pop Star who supports the most charity organizations”? Nu hoppas jag bara att han får vila i frid. Han om nån har förtjänat det efter all skit han har fått stå ut med! Vet inte om ni sett denna men jag kan ju tipsa om den i alla fall Underbar!
" target="_blank">
...
Det kunde lika gärna vart jag som skrev de där
Han har vart min idol sen jag föddes (hihi)
Det var musiken o movsen som jag fasna för. Sen när man sett intervjuer o konserer med han så.. gaaaaah! Lovley!
Uppträdde alltid hemma för syrran. Började alltid med In the closet. Don't know why ..
Var hem till päronen igår. Hittade bara på ETT michael band. Ett vet jag syrran förstörde. Mitt framför ögonen på mig. Så hus i helvetet här oxo. Dumma snorunge.
Filmer som Moonwalker och Ghost har man jue sett hundratals gånger. Likaså konserer. Tyvärr hade jag ingen vhs som liten. Men vad gjorde de om jag fick köpa
Visst han var underlig. Men såg inge negativt med de. Vem är inte lite underlig
Han var Michael.
Klippet har jag sett. Men de var ett tag sen
Och jag hoppas verkligen att det INTE blir en glaskista.
Lite trist att bara för han dog så blev helt plötsligt ALLA värsta fansen o går o köper ALLT med han.
Eller trist o trist är det väl inte.. Men ja.. Äh.. Känns bara lite.
Nu vart de massa svammel här.
Ska ta o svalka av mig nu.
Ska bara avsluta med en underbar låt med han