Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 16:50:23 följande:
    Jag kände samma sak ett bra tag, men nu börjar jag bli ledsen igen. Är väldigt ledsen över att jag aldrig hade chansen/hann träffa honom. Skulle vilja ha sagt sååå mycket till honom medans han fortfarande var vid liv.
    så känner jag oxå, nu när han dog så visste jag inte att jag skulle reagera så här som jag har gjort. Att vara lite nere och tankspridd :(
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 17:13:38 följande:
    Okej, tack Hur mkt kostaden den tidningen? Aldrig köpt den förr... är intervjun med L-M bra?
    42 kr inkl moms.
    Jag har bara ströläst den. Och det tkr jag. Dock tkr jag att hon tror hon är den bästa person på jorden =/ Hon tror hon är så snygg i hela världen :/ Vet inte hur jag ska berätta
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 17:35:47 följande:
    Okej. Står det mkt om MJ? Är det saker man läst förr eller finns det något nytt?Undrar hur länge numret är ute.
    Nej asså det står om HENNE, det står bara lite grann om Michael, LM säger att Michael var ett STORT misstag, det är typ bara dä. Hennes mamma ogillade att hon skulle gifta sig med Jackson, och det gillade L-M och hon följföljde det.
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 18:36:29 följande:
    Åh, ja jag ääälskar hennes röst! Den är så härlig och cool Tycker om duetten med henne och hennes pappa, den är fin.En som känner som jag, nu behöver jag inte känna mig ensam om det. Usch, ja visst är det jobbigt? Lär nog dröja ett tag innan man riktigt kommit över det... kanske får mer ro när obduktionsrapporten har kommit och allt är löst.Om jag mår som jag gör, undrar då hur hans närmaste mår? Huvva, vill knappt ens tänka på det.
    Jag själv då, som trodde jag skulle må bättre av att se Michaels minnesstund. Men Tror ni att det blev bättre? NEJ!
    OHH va jag hatar detta..(om ni vill veta vad som besvärar fråga, håll inga frågor inne)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-20 18:42:12 följande:
    Jag tror du kanske menar att hon har en viss sorts attityd? för det har hon ju, hon är rätt tuff
    Joo det är dä jag menar, TACK.. Hon har en speciell attityd.

Jag sitter och lyssnar på The Road between, jag följer texten och lyssnar på den, och det är ju helt UPPENBART att denna låt handlar om MJ som en person skrev på den länken som du skickade BooBoo Det är ju så uppenbart att det handlar om Michael.
    "The whole album is about Michael Jackson. It really is obvious she was obsessed with him for a loooong time and loved him very much.
    It is sad really. "
    Återkommer med dem andra låtarna du skicka BooBoo =)
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 18:58:18 följande:
    Usch, jag var i sommarstugan med killen. Har inte någon boxer där, så vi åkte till hans mormor och morfar och tittade... eller, det var väl jag som tittade.Älskade verkligen Brooke Shields tal. Det var så innerligt, hjärtfullt och vackert. Sa mycket om hur han var som person. Hon talade verkligen av hela sitt hjärta.Vad besvärar?
    Ja verkligen.. Älskade hennes tal =) Det var så mäktigt.

I okt, 4 okt för att vara exakt så dog min farfar, och 21 okt hade vi begravning. efter den så fick jag förfrågan av mamma om jag ville vara med på urnsättningen, och jag sa att det var en självklarhet.
    Men jag fick veta att min farbror hade satt stopp för att ha familjen där han ville bara ha min pappa och han själv, han ansåg att vi andra hade fått säga hejdå(vilket inte jag känner) Om man ska gå på en begravningsprocess så ska man väl få vara med på ALLT? men nej det fick inte jag. Och jag mår otroligt dåligt pga detta, jag känner att min farbror har tagit något ifrån mig som betydde så himla mycket för mig, att ta ett sista hejdå till min farfar som jag älskade över allt annat på denna jord. {#lang_emotions_cry}. Jag kan inte berätta detta för mina föräldrar att jag mår dåligt och diverse saker. Jag vill inte ge pappa skuldkänslor eller något..
    Jag trodde Michaels minnesstund skulle hjälpa mig att kunna ta farväl, men dessvärre gick det inte. :'(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson