-
HAHA!! ja.. nää inte så snabbt som jag ville. Bytte ju runt 16 tiden eller såmona83 skrev 2009-07-20 21:34:37 följande:Öhhhh har du bytit nick? Oj här reagerar man snabbt måste jag säga -
WHAT? be mina guider om beskydd? :O OMG nu får du förklara digLängtan efter dig skrev 2009-07-20 21:39:50 följande:Du känner själv Viktigt att inte göra något som inte känns bra. Vänta tills du känner dig redo. Finns ju inte någon garanti att du får kontakt med honom, men det är värt att försöka när du känner att du är redo.Och be dina guider om beskydd innan du gör det. Samt, glöm inte att tacka! -
Jaså? Varför gjorde inte alla andra det då? =/snart3barnsmamma skrev 2009-07-20 21:40:23 följande:jag såg det så fort jag loggade in på sidan -
För att jag är ett fan till One Tree Hill och en av mina favorit skådisar heter Brooke Davis i serien :P Sophia Bush :Psnart3barnsmamma skrev 2009-07-20 21:50:39 följande:ingen aning,kände på mig bara, tittade i din galleri o där ser jag dig varför just Brooke?Okej.. Då förstår jag..Längtan efter dig skrev 2009-07-20 21:49:16 följande:B.la så att inga "busiga" andar leker/spelar spratt med dig. -
haha jaaa verkligen =)mona83 skrev 2009-07-20 21:53:41 följande:ah men runt 16 tiden var jag inte här. kom nog runt 21. där har vi förklaringen -
nu ska jag lägga mej i sängen en stund och titta på lite Maria Vern främande fågel innan jag sover. Måste varva ner.. Hörs i morgon efter 16. Puss på er goa tjejer hmm förlåt kvinnor ;)
-
OH HOLLY GOD! Eller ska jag säga OH HOLLY MICHAEL!
I VECKANS NU! Nr 15 pris 22.50 kr
Dokument Hollywood Special en ÅTTA Sidor lång "repotage" om michael och hans karriär. Det finns lite bilder från Karriär och på barnen och TVÅ bilder två dar innan hans död :'(
"Om man föds till det här livet med vetskapen om att man är älskad lämnar det med samma vetskap, då går allt som händer däremellan att hantera."
Michael jackson 1958-2009..
I se och hör Nr 30 Pirs 22 kr
"Paris trotsade familjen, uppfyller pappa Michaels sista vilja"
Hänt extra Nr 31 14 kr
"Michael Jackson hade 4 miljarder - i skulder!"
Som om vi inte visste det redan :/ jag har köpt väldigt mkt skvaller tidningar, tkr det är roligt och läsa, DOCK tror jag dem inte alltid.. ENdel saker låter ju helt absurt.. Tänkte ifall ni ville läsa. Kan ju iofs annars skanna in dem på datorn i morgon eller liknande.. Kan försöka iaf.. =) Säg till om ni är intresserade av det =)
-
Nej Örebro bor jag..BooBoo skrev 2009-07-20 22:07:29 följande:Men ooooh vilka läbbiga saker. jag skulle skita på mig.Då jag bodde i spöklyan.. En morgon, en sommar, så låg jag i sängen o slumra lite. Jag hör helt plötsligt spring i hallen, barn som busar. Sen känner jag hur nån sätter sig ner på sängen. Jag fryser till is. Blundra hårt. Vill att dom ska försvinna. Sen hör jag hur vatten hälls upp i ett glas. Jag var helt skakis.. Godnatt SandraOh yes, jag är en Kvinna Ska oxo hoppa i säng snart. Ska iväg på en liten mini möhippa imorrn bitti Ska till Uppsala. Nån som bor där?
Jag fick besök av morfar när jag skulle sova. Kan berätta mer om det i morgon om ni vil =) -
i'm gonna try.. Har ont i magen =(Längtan efter dig skrev 2009-07-20 22:02:20 följande:Haha! Snooza gott -
Det är en tidning med JÄTTE mkt skvaller det är en tidning på 95 sidor med skvaller :OKan ta en bild och skicka till dig i morgon =)BooBoo skrev 2009-07-20 22:17:07 följande:I veckans nu.. Vad e de för tidningVill ha iaf
Nästa kommer den 30 juli! så har tid på mig =)GONATT