Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-12 10:03:18 följande:
    men tusan du hann före.. Okej.. snygg bild =)

Yes
    Plugg on

Njuter själv av en kopp kaffe.. Nyss käkat. Boo Morberg var i farten, haha!!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 13:21:18 följande:
    jag har städat här hemma i dag med MJ  på högsta blir lite moves okså då av bara farten helt svettig nu och sitter ner nu och njuter av en lugn ballad istället
    Härligt med MJgympa
    Karln flippa o stängde av MJ imorse. Det blidde lite Kravitz ist. Funkar det med
  • KikiBoo

Nu har jag oxo mailat och frågat vart fan Moonwalk är nånstans. Hoppas jag får svar.
    Har du fått svar brooke?

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-12 13:58:25 följande:
    Men oj! Jag trodde någon skulle ha länkat detta redan så jag kopierade det inte från Aftonbladet har ni inte sett att Blanket är bekräftad som MJ:s biologiska son? Eller har jag missat att ni skrivit om det? Det spelar ju ingen roll såklart, men det är ändå lite kul att veta. Blanket är ju så fasligt lik sin pappa Artikeln finns på Aftonbladet.se längre ner på sidan.
    Jah har missat de Måste in o läsa nu
  • KikiBoo

Blev nyss kallad för Twiggy. (hur man nu ska ta det) Sen frågar personen i fråga om han var tjock.. Öhm! Ja! Ärlighet varar längst...
    Rolig dag de här

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-12 14:23:23 följande:
    haha Men Twiggy är ju också en av världens mest kända supermodeller, så det skulle kunna vara en komplimang med
    Mjo de må hända   men när man hela livet blivit påpekad hur smal man är så blev jag lite paff. Frågade om jag skulle ta det som en komplimang. Vilket jag skulle... But still
    Bevabus skrev 2009-08-12 14:22:47 följande:
    Ojsan! Det var visst på Expressen jag läst det www.expressen.se/noje/1.1669269/han-ar-jackso...
    Danke
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson