Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-12 22:16:46 följande:
    Om du vill ha dem så bjud och det är nu.. eller så väntar du itlls det bara är några minuter kvar
    väntar tills det är några min kvar .. OM jag nu vill ha..osäker.. bajs!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 22:46:28 följande:
    Jätte duktig sångerska
    verkligen!   Då kankse du vet vilken låt/video jag menar.. eller kankse inte.. Hon dansar med en kanin{#lang_emotions_undecided}
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 23:00:57 följande:
    ja ,jag brukar köpa dubbelt i bland och sälja för att tjäna in på mina köp fast ibland förlora jag mycket på det ,men älskar och sälja det är spännande
    Har du två utav MJs underbara värld?
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 23:03:58 följande:
    japp
    how come?
  • KikiBoo

När jag lyssnar på MJ från 80 och början 90 talet, då han var som bäst, enligt mig (den MJ som jag växtre upp med) så blir jag extra ledsen över hans bortgång

• KikiBoo

Jag har sett E.T en miljon gånger. Love that film. Har den på DVD.
    Men har inte sett MJs namn i eftertexterna. Eller har iaf inte tänkt på de.. Måste kolla upp det. Var bara nån månad sen som jag såg filmen.. IGEN
    Men jag har läst att han vann en grammy för för Best album for children.
    Gråter iaf varje gång jag ser den. Hade en E.T docka som liten....  Han e ju SÅ söt den parveln

Filmen Rädda Willy har jag bara sett lite av. Typ när Willy hoppar över muren eller vad de är.. Jag ska kolla.. Finns väl snart på nån mataffär snart

• KikiBoo

Finns det 3 Willysar?
    Willy har gått på tvn många gånger men jag har aldrig orkat titta. Antingen gick den på dan. Och d har man inte tid soml iten. Då ville man jue vara ute o leka. Iaf jag
    Kollade på E.T fodralet nu. Står INGET om MJ iaf.  Music by John Williams.
    det är väl denna man får köpa då:
    i1.iofferphoto.com/img/item/111/878/653/o_Michael_Jackson_-_The_Story_Of_E_T_Front.jpg

Googlade E.T o MJ ihop.. Varannan bild var typ bilden på MJ då han låg intuberad

• KikiBoo

Hihi.. Mysigt de är o lyssna på MJ när han berättar om E.T

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-13 10:49:54 följande:
    Finns det 3 Willysar? Willy har gått på tvn många gånger men jag har aldrig orkat titta. Antingen gick den på dan. Och d har man inte tid soml iten. Då ville man jue vara ute o leka. Iaf jag Kollade på E.T fodralet nu. Står INGET om MJ iaf.  Music by John Williams.det är väl denna man får köpa då:i1.iofferphoto.com/img/item/111/878/653/o_Mic.. .Googlade E.T o MJ ihop.. Varannan bild var typ bilden på MJ då han låg intuberad Japp, det gör det. Har sett alla, har två av tre filmer. I Trean blir Willy pappa
    aaaw! Daddy Willy
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson