-
Känns väldigt skönt att Hon fick vårdnaden. Det som jag är rädd för är att de kommer få se ett nytt dödsfall. Men vi får ävl hålla tummarna på att Katherine håller sig i livet tills alla tre barnen är så pass gamla att de förstår mer.snart3barnsmamma skrev 2009-07-30 19:17:53 följande:Ja, MJ´s mamma -
http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1656181/joe-jackson-omer-bhatti-ar-en-jackson
Men hallå, nu har man ju sett artiklar om att Jackson har sagt att norska killen Omer är Michaels son, sen har man sett att Omer säger att Michael Jackson INTE är son till Michael, och NU läser man att Joe hävdar att Omer är Jacksons son. Vad är detta? Vad är sanningen? -
Nu får nu ursäkta mig men måste lägga in dessa igen..
http://www.expressen.se/noje/musik/1.137937/michael-jackson-jag-har-en-norsk-son
Michael har sagt att han har en norsk son, denna artikel kom 2004.
http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1651746/omer-bhatti-michael-jackson-ar-inte-min-pappa
Sen ser man en artikel om Omer som säger att Michael Jackson INTE är pappa till honom.
http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1656181/joe-jackson-omer-bhatti-ar-en-jackson
Nu ser man en ARTIKEL om Joe Jackson som HÄVDAR att Omer är Jacksons son. Asså om det stämmer att Michael och Omers mamma mötes intimt 1987, Omer föddes 1983 samma år som min BRORSA! och då blir han 26 år i år.
De har sagt att Omer har ombets att hålla tyst om hemligheten.
Men det jag inte får ihop det, HUR kan Omer vara Michaels son?
När Omers mamma och Michael träffades 1987 TRE år senare då Omer föddes?
Någon som kan förklara detta för mig? För jag får inte ihop det
-
Nej men eftersom snart3barnsmamman sa att "Mamman har fått vårdnaden" så tänkte jag genast på Debbie, och inte MJ's mamma.. Det va dä jag menadeBevabus skrev 2009-07-30 19:43:46 följande:Va, det har aldrig stått nåt om att Debbie fått vårdnaden...Däremot att hon har fått pengar av The Jacksons igen för att ge upp vårdnaden.
Och det där med pengarna stämmer inte, för i aftonbladet/expressen nu som har sagt att hon inte har fått några pengar :/ -
ja han har funderat över att ta..Petra med små skrev 2009-07-30 19:56:27 följande:jag var på gotland när jag läste det. ??....nu blir jag fundersam....kan jag läst fel? kan det ha varit den annonsen då Omar sa att han inte var son bara?. I vilket fall somhelst så sa han tidigare att han skulle göra ett test och sen kom den annonsen ut att han inte var MJs son... -
yes så menade jag =) hehe..Bevabus skrev 2009-07-30 20:02:56 följande:Aha nu förstår jag vad du menade Japp, jag vet, jag läste det också
Ni får ursäkta om jag verkar oklar i mina förklaringar så säg till isf, jag är ju sjuk och blir helt snurrig ibland när jag skriver :O -
haha jaa man tycker ju det. Men hon kasnke inte vill träda fram och berätta. Men de borde nästan göra det tkr jag.Petra med små skrev 2009-07-30 20:03:57 följande:ok...skumt men vaddå, Omars mamma borde väl vetat om hon legat med MJ eller inte? -
nej jag har inte fått den =( :'( Börjar tröttna på att vänta..BooBoo skrev 2009-07-30 20:51:44 följande:Barn kommer får ni säga. När ni minst anar Min sambi har oxo haft tålamod. Faaaast.. Ibland så .. Bara ibland så håller måttet på att bli rågat, haha!! Nån som fått boken Moonwalk???Men vad löjligt, bara för att hon är tjej får hon inte heta Michael? SUckTrailer T skrev 2009-07-30 21:15:59 följande:www.gt.se/nyheter/1.1655466/hon-far-inte-heta...Har någon läst detta..Löjligt..Folk får döpa barn till allt möjligt konstigt men detta gick inte..Följer er tråd
Men hon skulle väl inte ha Michael som tilltalsnamn? eller? -
hum nu känner jag att jag läste lite väl luftigt :OBooBoo skrev 2009-07-30 21:33:47 följande:Men snälla rara... Men.. Om det nu redan finns 38 kvinnor som heter Michael.. Så varför inte en 39.a? -
Får man fråga lite nyfiket hur det kommer sig att du döpte din dotter till Puma?BooBoo skrev 2009-07-30 21:36:48 följande:Ja jag hoppas dom står på sig Jag trodde aldrig att min dotters namn skulle gå igenom.. Det är oxo unisexnamn..