Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Är det någon som kan rekomendera bok med Michael Jackson?
    Jag har beställt Moonwalker hans egna bok. Och sen har jag Mannen bakom masken - Michael Jackson har jag för mig den heter.
    Den har jag dock inte börjat läst ännu :O
    Vill helst ha böcker på svenska men dem kommer ju inte i svenska texter =(

• Brooke
    AllieF skrev 2009-07-29 20:27:55 följande:
    Det genereras automatiskt, Brooke. Artiklar som kan vara relaterade till den du läser, och i det här fallet genererades den artikeln fram pga efternamnet. Lite som när du är i en onlineaffär och det står "Gillar du den här filmen så kanske du även kommer gilla...." och får förslag på andra filmer som har något gemensamt (t.ex. regissörens efternamn).
    hum oki.. Suck
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-29 20:49:14 följande:
    Såpp! Fick till ett mail nu Undra om man ska plocka fram dammsugarn..Kidsen sover. Imorrn fyller dotra 2 år. Big girl. Blir kalas. Har fixat lite nu ikväll. Gjort iordning jordgubbsparfait. Gött! Ska baka lite pizzasnurror imorrn fm. Gjorde pizzasås nu ikväll. Baka en nötkaka och lite chokladmuffins med imorrn. Jag skippar tårtan i år Men ljust ska hon få Får bli på nötkakan Och imorrn vill jag FAN ha boken
    damsuga nu när barnen sover?
    Och ja jag vill OXÅ ha boken..
    Jag hoppas varje dag.
    I går fick jag en bok jag ALDRIG har beställt. Så jag fick 29 kr i rabatt =) Det gillar jag =) Så ska skicka iväg den i morgon och jag hoppas jag får Tori Spellings bok och inte nån annan ...
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-29 22:22:55 följande:
    öhh....vad är det för ruta som kom upp på youtube?Står grattis du är vår 999.999 besökare. Du blev kl 22.18.16 utvald som en möjlig vinnare av en ny LCD- tvOm du är utvald, gå vidare här :Så en länk....Kan man lita på det där och lämna uppgifter om sig själv?
    nej lita inte på det.. Det stod samma sak för mig oxå en gång.. SÅ TRYCK INTE
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-29 22:49:26 följande:
    Här är det rätt sjukt, har inte gråtit lika många ggr över att min pappa dog som jag gjort över att MJ dog. Mest över aqtt jag tycker det är synd om hans barn som förlorat sin pappa, vet ju hur det känns. Sen har jag säkert gråtit en skvätt för att jorden förlorat en av dom vakraste om levt.Han hade en väldigt vacker själ som gjorde så mkt för andra fast han fick skit tillbaka
    ja jag håller med :'(
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-29 23:00:08 följande:
    Om jag ska vara ärlig så har jag inte kollat en enda youtube-länk på väldigt länge. När jag är på humöret så kan jag kolla upp lite själv, men jag känner att jag skulle bli ledsen igen (dold sorg kanske), och det orkar jag inte med. Jag är expert på att förtränga känslor och minnen, funkar bra. :) 
    Nej de har jag inte heller. jag har sparat alla under Favoriter. Så har säkert 100 klipp att titta på :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson