Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-08-14 18:40:57 följande:
    palla att oprah intervjun bara står o buffrar nu...
    I like that intervju Tag sen som jag såg den nu.. Det ska tydligen finnas en till. Men jag vet att den har dom tagit bort från Youtube. Så jag vet inte alls vart den finns att titta på nu..

I must say.. MJs dansare. Jag tycker dom är så söta. Dom är sånna biffar som stutsar runt på scenen. Ger verkligen allt Spec en som jag har mina ögon på. Han har långt krulligt hår.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-14 18:52:55 följande:
    Men han sjöng så när "Mike" satt med Julie i en grotta sen så hade Mike berättat för Julie att Agent M-J hade varit där och sagt att han var tuvngen att ta sönder Noak's Ark. Och hon trodde honom inte så då sprang hon iväg, och då kom en liten ruta fram med Michaels ansikte och så sjöng han "she's out of your life" guu va jag skratta =)
    Haha! Jeeeez!! Filmen låter riktigt kass   Ska bli kul o se den en vacker dag{#lang_emotions_laughing}
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-14 18:57:53 följande:
    ja det skulle det  har varit ,mycket bättre bild här tycker än på vissa av skivorna i bagen ,men jag fundera på en sak denna www.tradera.com/Michael-Jackson-Samtliga-Konc...  läs  rubriken på den på tradera   är det inte den som är här www.mjtunes.com/modules/mydownloads/singlefil...  men är det samtliga konserter där  ..
    Ser så ut du
    I want..
    Men.. Hmm.. Tänk om man kan ladda ner{#lang_emotions_laughing} från sidan alltså..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-14 18:59:51 följande:
    Jo det är det. Den finns på den där sidan ni köpte den där väskan..
    Gör den?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-14 19:04:34 följande:
    Yes.. Det gör det!
    Well I can't found it
  • KikiBoo

Uuuuh!! Det där kommer jag minsann ihåg. Då MTV hade en tävling där fansen fick ställa frågor till MJ och vinnaren fick träffan han.... weiiiiii{#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson