Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 23:18:26 följande:
    MJ  har tydligen varit med i en del filmer Film Appearances Himself, Goodbye Charlie, Twentieth Century-Fox, 1964 Himself, Save the Children, 1973 Razamataz, Bugsy Malone, Paramount, 1976 Scarecrow, The Wiz, Universal, 1978 Scarecrow, Wiz on down the Road, 1978 Michael Jackson: Making Michael Jackson's "Thriller" (short documentary), Vestron Video, 1983 (In archive footage) That's Dancing!, 1985 Title role, Captain Eo (short film), Walt Disney, 1986 Michael, Moonwalker (also known as Michael Jackson: Moonwalker), Ultimate Productions, 1988 Michael Jackson: The Legend Continues, Vestron Video, 1989 Himself, Listen Up: The Lives of Quincy Jones (also known as Listen Up), Warner Bros., 1991 Maestro/Super Ghoul/Skeleton/Mayor, and Ghoul Mayor, Ghosts (alsoknown as Michael Jackson's Ghosts), Heliopolis/MJJ Productions, 1997 (Uncredited) Men in Black 2 (also known as MIB2 and MIIB), 2002
    Coolt!! En hel del som jag inte hört talas om. Ska kolla upp dom imorrn Nu ska jag sova.
    Godnatt!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Är jag blind eller? Ser inge knasigt med tråden.... {#lang_emotions_surprised}

snart3barnsmamma skrev 2009-08-14 00:21:21 följande:
    Titta på detta, Småkottarna har gjort denna underbart vackra MJ Tribute
    " target="_blank">

{#lang_emotions_cry}
  • KikiBoo

Trodde Goodbye Charlie var en Chaplinfilm   hihi.. Men den verkar rolig iaf. Den skulle jag vija se.  MJ var jue en liten plutt i den filmen
    Jag gillar gamla filmer. Helst ska dom vara svartvita

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-14 09:37:22 följande:
    men visst var den fin? även om man blir ganska ledsen när man vaknar upp och fattar att han är borta för alltid..
    Den var jättefin. Verkligen! Men man blev ju lite lessen i ögat när man tittade...
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-14 10:51:03 följande:
    men vad nu  tråden är normal  nu tror jag inte mina ögon ,men vad skönt ,den kanske rättade till sig när inläggen började ramla in .
    haha!! Jag kankse inte hann se när det var knas då.. Vad var felet?
    Här är filmen:
    www.imdb.com/title/tt0058154/
  • KikiBoo
    Brooke
    Såg aldrig det på tråden...
    Surt att du inte klara teorin. I know the feeling. Fösta gången jag skrev så fick jag ett poäng från G. Jag försökte blinka lite extra med ögonen så jag skulle få G iaf. Men nääh. Nya tag!
    Sambon lärde mig hur jag skulle hantera frågorna. För frågorna är muppiga..
  • KikiBoo

Har fasnat för denna låt. One more chance. And yes rååsa u got it to

Förutom den så spelas låten Just good friends i min hjärna all day long. En favvo sen barndomen

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-14 14:23:48 följande:
    hallå alla är ni där ? jag har hittat paradiset på internet för oss
    GIVE ME!!
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-14 14:28:10 följande:
    massa making off ... Michael talks to Oprah hela intverjun  ,hela ghost filmen och en tidigare utgåva ,E.T när michael läser den med film samtidigt ca 35 min  och mycket mer
    I love making of
    Adressen då? {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson