Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Snart så slocknar kidsen. Då blir det lite tradera
    Tack för era tips {#lang_emotions_laughing}

Ska mumsa lite varma mackor o varm choklad nu. Grått o trist ute.. Kan behövas lite mys då

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-17 18:10:23 följande:
    Nehe nu ska jag kolla maten så ska vio äta med Och ja, dom där lössen har vi nog blivit varse om. ungarna går inte ens på dagis och jag och Tobias har dom där äckel djuren . Ska Ska sluta tvätta håret då trivs dom inte .
    Usch då!   Inge tecken på löss här.. Ville har visserligen inte börjat på dagis än. Börjar på måndag igen.
    Men han lyckas ändå aldrig dra hem nåt. Jag längtar efter vattkoppor

Jag har massvis med kläder. Börjar med fem plagg Jag har svårt att släppa taget, hihi!!
  • KikiBoo

På tal om moonwalk.. Vill ha min bok.. NU! Kommer det inget imorrn så får dom ett till mail av mig..
    Har du mailat nå mer Brooke?

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-17 18:17:33 följande:
    Varför längtar du tills vattenkoppor :O
    Jag vill att ungarna ska ha det avklarat
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-17 20:04:59 följande:
    Ne det har jag ju inte. Skulle jag fråga varför skulle jag inte få nått bra svar ändå. Han kan knappt prata, han är sen med talet. Han ska börja på språkförskola för att få hjälp med den biten, han komnmer träffa logoped där. Så just nu håller vi på och lär oss teckenkommunikation
    Hur gammal är din son?
    Min är oxo sen med talet. Han går på en språkavld och träffar en talpedagog.
    Vi använder oss av stödtecken. Glömmer dock bort det ibland..
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-17 20:15:13 följande:
    Han är ungefär 3.5 år. Det är en sån avd han ska gå på och träffa logoped som sagt. Tecken använder vi med, han har lärtt sig 15-20 tecken under sommaren. Han tycker det är jätte kul
    Min grabb fyller 4 i okt
    När han började på dagis (han var 20 månader) På den avld så pratade dom med tecken med alla barnen. Bra för alla kidsen o stimulera talet. Mkt rim o ramsor. Jag valde verkligen ett bra dagis. Sen fick jag ju veta att dom hade en språkavdl. ÄNNU bättre
    Jag ska kolla upp en logoped oxo tänkte jag...

Puma pratar precis som brorsan. Men hon är mkt duktigare än vad Ville var i den åldern med att härma ord och så
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-17 20:27:22 följande:
    Tänkte ni på en sak nu när vi ändå är inne på tecken? Såg ett klipp med Mj och Bubbels på en presskonferans, då skulle ju Bubbels ta hans kopp hela tiden. sen rätt som det är så gör Mj sitt tecknet till Bubbels och han sätter sig direkt. Det tyckte jag var riktigt tufft att Mj kunde. Då tecknade dom säkert till varandra när dom pratade med varandra.
    Jo det har jag sett. Teckande sitt. Då log jag Jag kan oxo teckna tänkte jag
    Läste teckenspråk i gymansiet..
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-17 20:52:05 följande:
    Jag fick hem min moonwalk som ja beställde förra veckan, betalade 79:- INGEN FRAKT :) Jag får säga att ja gjorde en bättre affär där :)
    Verkligen...
    Oooooh! Trött jag blir på dom där... jäävlarna{#lang_emotions_yell}
  • KikiBoo

Godmorgon girls... and dudes{#lang_emotions_undecided}

Jag har väl lite att läsa ikapp nu..
    Drack lite vin o lyssnade på Rickard Wolf igår Sen somna jag gott och vaknade för ett tag sen... Aaaaaah{#lang_emotions_laughing}

nomina skrev 2009-08-18 00:13:34 följande:
    www.sapclothing.com/full-outfitsjackets-1-c.a... Alltså, ni MÅSTE kolla in denna sida!! GALET! Jag vill ha ALLT!!!!! :)
    Shysst!! {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson