Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-08-17 21:58:06 följande:
    jag är här, men är tröööööött sitter och kollar på "Hairspray" och mumsar i mig onyttigheter har tyvärr inte blivit så mkt MJ idag, men lite paus måste man ju ha då och då annars förstör man det för en själv.
    Ooooh! Hairspray är så bra{#lang_emotions_laughing} I wanna see it again
    nomina skrev 2009-08-17 21:07:45 följande:
    no nono, sorry, alltså, ja menar filmen - moonwalker *snurriburr* :)
    Pjue haha!!
    Well.. Har du sett filmen då? U like?
    Min son är galen i den. Precis som jag var i liten ålder
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Alltså.. Det har stått så mkt skriverier nu. MJ är begravd.. Han är inte begravd.. O nu att han ska begravas på hans födelsedag.
    Vi får helt enkelt se den 29.e .. Men jag vill inte inte tro på det jag läser riktigt..
    Tabloid junk!

• KikiBoo

Inget i lådan idag heller... *suck*

Vill du ha mailen igen Brooke?

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-18 12:19:03 följande:
    Ja tack här ska fan i mig skrivas ett ARGT mejl... BTW BooBoo har du kollat min blogg? sandra-omsandrasliv.blogspot.com/ Handlar om barnen och Michael och min dag lite =) hehe men faktiskt mer om barnen och MJ =)
    Läste imorse till kaffet Eller har du uppdat. mer idag?
    Haru sett min blogg då? *asg* :D
    Jag mailar mailen. Man kankse får en varning av FL om man skriver ut den här
    Jag tänkte maila i slutet på veckan om jag inte fått nå mer svar. Dom skulle ju höra av sig nör dom visste varför inte böckerna kommit fram.
    Men om fler mailar så kankse dom känner sig pressade.  Höhö!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-18 12:32:56 följande:
    OJ vilken fin kalender! Den skulle man ju vilja ha
    Mmmmm! Jag hoppas verkligen att jag hittar på den hemma hos mina föräldrar.. Ska ner i källaren o rota runt nån dag
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-18 13:24:04 följande:
    jag var på biblan nyss och lånade Moonwalk, orkar inte vänta längre på boken..den får komma när den vill

Denna eviga väntan...
    Brooke skrev 2009-08-18 12:47:35 följande:
    nu har jag skrivit. och så här lyder mina ord.. Hejsan! Nu har jag väntat i över en månad på Michael Jacksons bok moonwalk. Det står på eran hemsida att ni brukar skriva ett mejl då det tar mer än 30 dagar. Varför har man inte fått ett sådant mejl och varför har vi inte fått boken? Jag vill ha svar. Och jag vill ha dem nu. Så ge mig dessa svar. MVH Sandra
    Hoppas du får svar snart..
    Tog väl en 2-3 dar innan jag fick svar...
  • KikiBoo

Jomen... eh.. "Wacko Jacko" namnet fick ju MJ av pressen. Negativ klang tycker jag..
    "Blanket" gav väl MJ sin son om jag inte minns fel.. Tycker det är fint{#lang_emotions_dreamer}
    Jag heter ju inte Kiki utan Kristina. Bara min far som säger mitt riktiga namn... o så har det vart sen jag kom till världen

• KikiBoo
    Brooke
    Oj! Det var snabbt svarat.
    Nopp! Jag har inte fått nått mail
    Har du svarat?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-18 15:14:01 följande:
    Men du kommer ju att få boken, dem kan ju tyvärr inte hjälpa att MJ dog så plötsligt och att dem inte hade tillräckligt med böcker på lager. Det tar bara längre tid. Konstigt att ni inte fick mejlen som dem skickat ut dock!
    Ja verkligen konstigt! Men till mig skrev dom inte att boken var slut. Utan att dom skickat iväg böckerna.
    Men jag väntar...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson