Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 15:23:52 följande:

Och jag läser VARJE artikel som kommer upp om vad som händer med Michael och allt annat där borta i LA
    Jag med...man vill inte missa ngt
  • beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 15:31:34 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 15:30:00 följande: undrar om svt.se/play har dokumentären där, har du kollat?
    jag hittade iaf inget på svt play synd
  • beadis

Sandra Örebro

Tittade du på länken om 911 samtalet?

fy va jag rös..usch

• beadis
    BooBoo skrev 2009-06-28 15:43:06 följande:
    Jag har tyvärr inga tv-kanaler just nu. Skitirriternade. Hade gärna velat se det på 1.an. Kommer väl kankse snart på Play. HOPPAS! Aftonbaldets hemsida är uppe här. Uppdaterar stup i kvarten. Mmm.. lyssnade på 911 samtalet idag. Jag tänkte bara Skynda er då FÖR FAAAAN!! Tänk om han bara fejkade sin död. Att han bara var SÅ trött på allt nu. Vill bara vara ifred.. Verkligen svårt o tro att han är borta..
    så tänkte ju alla om Elvis död på 70talet..att han bara tröttnat på allt, men tror nog att MJ är död

jag tänkte oxå så..fan gör något då...tänk o ha varit inne i det rummet där han kollapsade...hans läkare var ju ensam med honom, tydligen hade de försökt att göra cpr som heter på engelska, men inget hjälpte, hans hjärta hade stannat
  • beadis
    lia76 skrev 2009-06-28 15:43:14 följande:
    svt play visar bara sina egna svenska program, inte utländska, vad jag förstått. Men dokumentären heter: "The music of Michael Jackson" av Steve Cole
    den kanske går att hitta på nätet...ska kolla
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-06-28 16:05:18 följande:
    Det är fortfarande jättekonstigt och overkligt De här youtube-klippen tycker jag är helt underbara de är ifrån flera dokumentärer som gick om Michael runt 2003. Jätteroliga!

satt precis o kolla på de med...han var verkligen rolig MJ
  • beadis

och barnen kastade i han i poolen GÅNG PÅ GÅNG

• beadis
    Bevabus skrev 2009-06-28 16:25:53 följande:
    aa "I'm a nice person!! I just took a shower and I washed my hair. AAAH!!" *Ungen knäcker ett ägg på Michaels huvud* *Michael sätter på sig hatten igen* "Why did I let him do that?"

ingen torrboll precis, utan en man som ville så gärna vara barn på nytt, klättrade i träd, sprutade grädde på folk...hur ofta gör man det själv..aldrig...önskade att man hade mer utav det där barnasinnet kvar
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:33:34 följande:

när hände det????
    vad menar du?
    vilket år eller?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson