Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 20:35:43 följande:
    Det som kännetecknar Michael är hans Juckningar, tar på ett privat ställe, när han sjunger så brukar han "stöna" om ni förstår va jag menar. lixom typ ah, oh, jaa. hmm vet inte hur jag ska berätta det :/
    dooooh! Det vet väl alla redan..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Ja de verkar som du blev VÄRSTA superidolen när han dog..

• KikiBoo
    alexma skrev 2009-07-04 21:57:10 följande:
    Det är ju inte en sån här diskussion man önskar här inne... Kom igen, någon som har något härligt minne? På tisdag sänder de Dangerous. Jag såg den i Stockholm 1992. Ärligt talat måste ni se den, jag får fortfarande ilningar i kroppen. Det är ett härligt minne. Han var en sann stjärna.
    Då ska jag kolla IGEN!!
    Har dock inte sett han live .. I was to damn young
    Har dus ett han live?
  • KikiBoo

Idag började det sjunka in att han är borta. Men så sätter man på en gammal skiva med han .. oooow
    No more Jacko music..

Man kankse ska köpa sista skivan så har jag ALLA. Förutom Jackson 5 då. Men vissa låtar finns jue med på samlingsalbum.
    Into The wall fattas hos mig.

Nääh han var fan grym!

• KikiBoo
    Trailer T skrev 2009-07-04 22:00:25 följande:
    En låt jag har bra minnen till är denna men tyvärr var det inte Michael som sjöng den då utan Mariha Carey men här är den med The King Of Pop..
    " target="_blank">

Michael Jackson var vår tids Elvis...Det roliga nu är att jag igen har börjat bekanta mig med hans musik.Det var ju ett tags sedan man lyssnade. Den bästa låtn Ever är Billie Jean..Har lagt in alla hans skivor på min ipod för att lyssna medans jag reser..Man märker överallt hyllningar,en del besarra.. En del verkar bortkomna,vilsna som om Jacksons död tagit all deras vilja.Men det lägger sig ssnart och alla hittar nya saker att bry sig om för en kort stund.. Vila i Frid Mkichael och tack för all god underhållning..

fast du kankse redan sett denna..?
  • KikiBoo
    alexma skrev 2009-07-04 22:05:53 följande:
    Gå in på youtube och lyssna på "come together". Han gör den så bra!
    I love that song.
    Kibell skrev 2009-07-04 22:07:11 följande:
    En gång i tiden köpte jag Thrilller som LP och den ligger ospelad i källaren. Köpte den faktiskt för att inte spela då jag hade spelat in det på kasett från min kompis Tänkte att den kanske blir värdefull ospelad någon gång. Den kommer jag vårda ömt nu
    Mitt Bad kassetteband vårdar jag ömt.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-04 22:07:15 följande:
    Jag kommer att banda på min data-tv så jag skulle kunna skicka det till dig på msn sedan, hoppas bara att filen inte blir för stor så det tar evigheter. Har aldrig prövat att skicka ett tv-klipp men vi kan ju försöka!
    Kan jag oxo få{#lang_emotions_dreamer}
    alexma skrev 2009-07-04 22:03:58 följande:
    Ja. 92 var jag 16 år ochg var på stadion och såg honom live. Jag har inte sett något som kan mäta sig med den showen. På tisdag sitter jag bänkad, men samtidigt syter jag för det då jag vet att det kommer bli svårt att hålla tårarna tillbaka. Jag upptäckte MJ i 11-årsåldern och har lyssnat på honom sedan dess, kan de flesta av hans texter fram och baklänges...
    Jag var 6 närjag upptäckte han. 20 år sen nu. Kommer ALLTID vara ett stort fan.
    Kan alla låtar. Prickar in iiiih och oooh än idag
  • KikiBoo
    Eisa skrev 2009-07-04 22:07:23 följande:
    Äntligen har jag fattat hur texten till Billie Jean går: But the kid is not my son. Eller hur? Jag har sjungit fel i snart 20 år. Fan. Jag har plöjt tidningar och youtube på MJ den senaste veckan. Är så fascinerad av honom.
    hahaha Bättre sent än aldrig.
    Eisa skrev 2009-07-04 22:09:09 följande:
    Tycker det är märkligt att det är så tyst om hans utseende (innan de värsta operationerna). Att alla pratar om hans musik när han var SKITSNYGG. Han var ju sjukt vacker. Skulle typ kunna försörja sig som fotomodell om han ej blev artist. Bara jag som tycker att hans utseende nästan är mer storartat än musiken, även om musiken är fantastisk?
    musiken i första hand här..
  • KikiBoo
    guild skrev 2009-07-04 22:20:24 följande:
    ... ...kommer så väl ihåg...
    ">

" target="_blank">

glömmer heller aldrig denna kvällen heller...det sändes på TV och var helt fantastiskt.
    ">

" target="_blank">

Uuuh när han sjunger Billie Jean den har jag sett några gånger. Dock inte detta klipp. Kul o se
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson