Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

Vi som sörjer Michael Jackson

m0e skrev 2009-07-05 22:02:42 följande:
    Godkväll! Jösses vad ni har skrivit då Jag var borta hela gårdagen å de va då en himla massa sidor att läsa ikapp Appropå Michaels snygghet så kan jag ju säga såhär; jag hade en väldigt bra killkompis när jag var liten. När vi började komma upp i 5-årsåldern så kände jag mig lite så där.. tja.. konstig när jag tittade på honom. Jag blev glad och det pirrade lite så där skojjigt i kroppen Jag fick samma känsla när jag tittade på mina (läs min mammas ) inspelade musikvideos och fick se Michael sjunga. Senare kom jag fram till att jag nog var kär! De var min(-a) första kärlek(-ar) Känner mig fortfarande så där pirrig och glad när jag får se honom sjunga. Hans musik gör mig glad helt enkelt! Lägger in två klipp..
    " target="_blank">

För det första så är han urhet För det andra så är det en underbar låt! Och för det tredje så är det bara Michael som lyckas göra en 'paljettkroppsstrumpa' med tillhörande boots sexigt Och så det här..
    " target="_blank">

My god! Vilka inledningar han gjorde! HÖR JUBLET! Och inse så stor han var.. Jag skulle kunna sälja min själ i utbyte mot att få se honom live och nu är det ju såklart försent..
    Jag var oxo heltgalet kär. Han hade ingen aning om det men vi skulle gifta oss
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 22:23:24 följande:
    jag önskar att jag kunde länka till er från hans demo version..när han sjunger billie jean HEMMA...han freestylar helt o hållet i delar av låten..låter så underbart
    Tror jag hört den.. Hmmm
    m0e skrev 2009-07-05 22:24:47 följande:
    Nej nej, det var ju JAG och han som skulle gifta oss Beverly- Haha ja jag gissade nästan på att 'alla andra' hade upptäckt den där knappen utom jag! Så jag drog mig nästan lite för att påpeka det. Pinsamt ju men jag kan ju inte heller låta er gå miste om den ifall det nu var så att nån hade missat den Det blev ju enorm skillnad!
    Jag vi göra upp det utanför eller?
    När jag väckte sambon dagen jag fick reda på att han gtt bort så ja jag att min man har dött
    Usch.. det känns än i hjärtat.
    Låten For allt time lyssnar jag ofta på. HÖGT!
  • KikiBoo

Drömde om han gjorde jag förr. Vilka drömmar. Nono, inte sååååånt

Ni borde lyssna HÖGT på For all time. Han sjunger rakt in i ens hjärta..

• KikiBoo

Om du vill. Men HÖGT ska det vara. Den har gått på reapet här hemma sen han gick bort Jag blir alltid lessen i ögat när jag hör den..
    Älskar den låten!

• KikiBoo
    Fröken Juni skrev 2009-07-05 23:45:44 följande:
    Jag sitter och kollar på minnesspecialen nu.
    är de den som gick på ettan?
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:42:50 följande:
    Nu har jag lyssnat färdigt...ohhh Gud varför tog du en av dina finaste änglar bort från oss, så tidigt? Han gjorde så mkt gott i denna världen, tänk om ALLA kunde ha sett det
    Mmmm

Ja Michael är skitbra träningsmusik

Ja ibland önskar jag oxo att jag kankse var 10 år äldre eller nåt.
    Iofs när jag började lyssna på han så var det från Off the wall och Thriller som jag började.. Sen in på Bad. Men ändå, jag var jue en liten skit.
    Öff!

Nu ska jag kolla vidare på The Jacksons: American Dream
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-05 23:55:33 följande:
    va jag älskar detta klippet...ngn annan länkade ju om det innan men jag gör det igen..kolla in 1:50 och speciellt 2:55
    " target="_blank">

Det sulle vart JAG där uppe. JAG JAG JAG!
    från 4.40 o framåt. Den biten har jag alltid älskat. Den lixom.. oooh.. Helt. ååhw!
  • KikiBoo
    TuvaLi skrev 2009-07-06 00:10:16 följande:
    Missa inte att kolla på 4an på tisdag. Till minne av MJ och de sänder från 14.10 ända till midnatt om honom..!! Han var bäst och det känns som att musiken dog med honom... fast hans musik kommer ju alltid att leva vidare.... VA nån av er och såg honom på stadion sommaren 1992??? Jag har sett honom en gång och det var då och det var den häftigaste dagen i mitt liv! :) pia.sakerochting.se
    Jag fick inte gå för min mor   Fan fan fan!! Jag var nio då. Minns de som igår.. Evil mom
  • KikiBoo

NÄSTAN?   Oh my!
    Jag hade åkt, helt klart. Hade dock kankse inte haft råd. Men det hade väl gtt att ordna på nå  vis. {#lang_emotions_tongue_out}
    O jag skulle definitivt inte  ha råd att åka o se  hans senaste om han levt. Hade fått spara två av min "månadslön"

Hur gammal var ni när ni såg M?

+div
    Nån som hört denna?

Beat Box

• KikiBoo

NÄSTAN?   Oh my!
    Jag hade åkt, helt klart. Hade dock kankse inte haft råd. Men det hade väl gtt att ordna på nå  vis. {#lang_emotions_tongue_out}
    O jag skulle definitivt inte  ha råd att åka o se  hans senaste om han levt. Hade fått spara två av min "månadslön"

TuvaLi
    Hur gammal var du när du såg M?

+div
    Nån som hört denna?

Beat Box

• KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 10:41:03 följande:
    hur kommer det sig att jag har missat denna låt, väldigt vacker
    " target="_blank">

mmm väldigt fin.
    Sorlig bild Bilden finns med i Historyboken..
    Jag tror heller inte på alla anklagelser. Har aldrig gjort.
    Min farsa har aldrig förstått varför jag gillar Michael. Han tror på ALLT som står i tidningarna
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson