-
men äre de första fyra siffrona som är clear numret?Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 00:04:00 följande:du ska göra en överföring till hennes e bank du gör som innan ,välj överföring kontoMm mamma har en stor knöl på ryggen som är infekterad hon äter pensilin och har verkligen ont.Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 00:02:19 följande:du lekte doktor innan sa du ? vad var det då ? -
Ja de gjorde jagmona83 skrev 2009-08-12 01:55:23 följande:Köpte du fotona med autografer?
-
men tusan du hann före..BooBoo skrev 2009-08-12 08:28:43 följande:BooBoo skrev 2009-08-12 09:45:07 följande:Nu då...www.familjeliv.se/Hem/booboo/galleri.php?cur_...Datum spikatför Jackson-film. Världspremiär 30.e okt.www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...
Okej.. snygg bild =) -
Nu kommer jag bli lite OT igen..
Den där mannen 43 år som dog i söndags på MC, den unga flickan och hennes pappa som var handledare chockades svårt och nu läste jag att pappan kan bli "dömd" till Vållandes till annans död" eller va de heter. :O
http://na.se/nyheter/2.2212/1.531076
Här kan ni läsa..
-
Nu sticker jag in till stan för tredje gången och snart är det över. Hoppas jag..
Puss på er så länge =)
-
Mm det är det verkligen, nu har hon fått feber :(Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 12:36:46 följande:ja det är det ,stackars din mammaNej de har jag inte =(BooBoo skrev 2009-08-12 13:42:56 följande:Nu har jag oxo mailat och frågat vart fan Moonwalk är nånstans. Hoppas jag får svar.Har du fått svar brooke?Yes, satt där i två timmar. Har suttit där i två timmar varje dag. Så mitt huvud sprängs snart.BooBoo skrev 2009-08-12 13:08:49 följande:Yes Plugg on Njuter själv av en kopp kaffe.. Nyss käkat. Boo Morberg var i farten, haha!! -
VAH ÄR HAN?! vart kan man läsa det?? :OBevabus skrev 2009-08-12 13:58:25 följande:Men oj! Jag trodde någon skulle ha länkat detta redan så jag kopierade det inte från Aftonbladet har ni inte sett att Blanket är bekräftad som MJ:s biologiska son? Eller har jag missat att ni skrivit om det? Det spelar ju ingen roll såklart, men det är ändå lite kul att veta. Blanket är ju så fasligt lik sin pappa Artikeln finns på Aftonbladet.se längre ner på sidan. -
Ohh va glad jag blir =)BooBoo skrev 2009-08-12 14:11:22 följande:Menar du denna? Var allt jag hitta. Fick lov o söka på MJ på aftonbladet..www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...
Äntligen..
Alla dessa personer påstår sig vara pappa till ALLA tre barnen eller ett av dem.. Arnold Klein kan INTE vara pappa till alla tre nu eftersom Michael var pappa till Blanket =) och Al Malnik kan inte vara pappa heller eftersom han påstår sig vara pappa till blanketBARNENS PÅSTÅDDA PAPPOR
ARNOLD KLEIN Michael Jacksons hudläkare har av flera källor uppgetts var biologisk pappa till alla tre barn. Han har erkänt att han donerat sperma men vet inte om han är deras far.
MARK LESTER Barnskådespelaren, Jacksons vän och alla tre barnens gudfar gick ut i söndags och hävdade att han är pappa till Paris, vilket han är redo att ta ett faserskapstest för att bevisa.
AL MALNIK Det påstods tidigt efter Michael Jacksons död att vännen Malnik kunde vara pappa till, åtminstone, "Blanket". Det ryktet dog dock ut relativt snabbt.
-
OMG!
Dem som jag käpte Miss Cast Away av.. skrev ett mejl nydligen och skrev att dem har skickat den =)
Och sen så skrev dem såhär
"Välkommen tillbaka igen (jag menar verkligen det)"´
Detta måste betyda att dem var nöjda att ha mig som kund =)
-
haha hon bettan_2 skrev så här snabb som blixten med betalning, rekomenderas varmt, tack och välkommen åter++++
:D