Inlägg från: Brooke
|
-
-
Nej vi hörs senare idag. Nu ska jag åter igen iväg och plugga :( SUCK!
-
shihoo fick mina saker förutom Kylskåpsmagneter.
Strumpa till mobilen, miss Cast away,och sedeln (dollarsedel, Thriller Michael jackson)
-
för vadå??Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 16:59:28 följande:åh vad det är jobbigt att vänta på ett litet mail ...kolla inboxen typ vart femte minut
jag väntar fortfarande på att den där personen som har dem där bilderna ska höra av sig.. De har hon inte gjort.. :( -
Usch Höll på att bli överkörd idag :O
-
Hum, nu blidde jag ju verkligen nyfiken :ORååsa Smurfen skrev 2009-08-13 17:08:15 följande:hemligt just nu men lovar att berätta sen ,när jag fått mitt mail . -
Jag tkr inte MJ låter sig lik i the Lost ChildrensBooBoo skrev 2009-08-13 17:17:06 följande:Jahaa Kanske kan kolla på filmen på youtube Oxo nyfis juh Hmm.. Näääh!! Lyssnar o lyssnar.. Men näääh! Biggerman.. Låter inte som MJ.. Och själva soundet oxo.. Vad tycker ni? -
jag är inte van att höra honom i den lugna formen som den låten har.BooBoo skrev 2009-08-13 17:35:41 följande:DET tycker jag då verkligen att han gör
Det jag är van att höra är i Speechless, you are not alone, och i dem lite upptempolåtarna... -
Gör det efter maten.. LOVAR. =)BooBoo skrev 2009-08-13 17:49:16 följande:Lyssna på denna o avgör. Jag tycker inte det låter som MJ...
" target="_blank">
Jag har hört mkt med MJ. Lugnt, popigt o rockigt.. Men just denna låt.. Jag får inge grepp.. Sen har det jue vart snack om det är MJ eller ej.. -
Det är samma foton och SAMMA säljare.. Va håller hon på med?? :(Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 17:59:03 följande:vad nyfikna ni blev nu då kan säga att jag vänta ännu..Brooke tänkte på din foton du vann,tror det är kopior av orginal foton med atugrafer,vad hette din säljare på tradera såg två likana där i seprater auktioner ,men kanske den säljare har flera som hon bara kopierahär www.tradera.com/Idolfoto-30x20-5-Cm-Michael-J...och här www.tradera.com/Idolfoto-30x20-5-Cm-Michael-J...