Bevabus skrev 2009-08-18 18:47:49 följande:
Men, har du inte fått höra vad som låg bakom det uttalandet? :ODet har vi skrivit om här i tråden flera gånger till o med.Hon var gift med en man som i tio år höll henne borta från hennes familj, misshandlade henne och manipulerade henne att göra massor av saker som hon inte ville.Han utpressade henne och sa "Om du inte uttalar dig om att MJ är pedofil så kommer jag att döda både Michael och Janet".Så hon gjorde ju hellre något som hon kunde ta tillbaka sen när världen fick reda på sanningen, än att låta hans kontakter mörda hennes syskon. Och han var tydligen en väldigt mäktig man så han hade sina vägar...Sen att La Toya beter sig konstigt ibland ändå, te.x. nu under tiden då MJ har avlidit är ju en annan femma. Det enda jag vet är att hon lyckades rymma från den där mannen en dag och Tito hämtade henne. Hon flydde i pyjamasen ifall att mannen skulle komma hem och misstänka något, så om hon satt i pyjamasen så kunde han inte tro att hon skulle göra något. Han blev fälld, minns inte om han fick livstid eller något liknande..Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 18:40:56 följande:
Jag tkr så synd om henne, är det inte samma man som hon gifte sig med när hon var så ung? som man fick se på Jacksons: an american Dreams?