Inlägg från: Brooke
|
-
-
Det som verkligen gör mig ont att höra när jag kollade på klippet var,
att hon inte tror att Michael dog av naturliga orsaker. Han var för ung för att dö.
Jag håller med henne ut i fingertopparna. :( Han var verkligen för ung för att dö =(
Och jag hoppas att barnen mår bra.
-
http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5661183.ab
Michael Jacksons läkare talar ut i videomeddelande på Youtube "Jag är rädd"(detta är en artikel) -
mm verkligen.. Nej nu ska jag åka ner till affären och hämta mitt paket =) Rååsa smurfar det är den där affischen som kommit =)BooBoo skrev 2009-08-19 16:33:51 följande:Men nu får ni väl vakna Tittade nyss på Youtube länken..Han såg helt förstörd ut... -
Jag har fått min affisch nu och dem där idolbilderna som var autograf på =)
-
WOW, det är ju nästan fotopapper känsla på affischen :O Det är inte någon sån här tunn papper, utan det är TJOCKT :O omg...
-
Det var nog en kortfilm.. Om jag inte minns fel, han har ju gjort det till Thriller oxå.mona83 skrev 2009-08-19 19:16:47 följande:Såg Moonwalker igår. Tänkte på den där långa filmen med smooth criminal, var det en lång musikvideo eller bara en film? Tänkte eftersom han ju har gjort en längre till tex Bad. -
Jo så då är detmona83 skrev 2009-08-19 19:55:44 följande:Jo det vet jag, har sett den. Riktigt bra . Bad har ju oxå en kortfilm liksom Ghost.
Thriller, bad, Ghost och Smooth Criminal som är kortfilmer, vet inte om det är någon mer.. -
Vill ni att jag ska ta kort på affischen som jag fick idag och idolkorten?
-
Så nu ligger det uppe på min blogg =)BooBoo skrev 2009-08-19 20:18:41 följande:jatack!Read read read =) hahamona83 skrev 2009-08-19 20:20:45 följande:Japp