Vi som sörjer Michael Jackson
Det här klippet var lite roligt på något vis, vet inte om nån länkat det förut.
Har inte hunnit läsa igenom allt än
Det här klippet var lite roligt på något vis, vet inte om nån länkat det förut.
Har inte hunnit läsa igenom allt än
Titta va jag hittade nyss.
starlounge.msn.se/index.cfm&imagenr=2
Kan av nån kosntig anledning inte somna. Kanske beror på att det spelas en massa MJ i huvudet på mig .
Stackaers mina ungarn när dom vaknar om ca 3.5 timme
kanske jag hinner läsa ikapp nu då när jag inte kan sova
Nehe man kanske ska lägga sig, sova en stund iaf ca 3 timmar. Hoppas jag kan somna
Som jag skrev kunde jag inte somna, somnade runt 5 i morse, inget jag valde själv. Bara kunde inte koppla av
Petra med små skrev 2009-07-11 01:41:31 följande:
Var ute i natt med en kompis och då spelade dom Billie jean .
Så hade dom ett coverband som spelade.
Då säger dom en bit in i spelningen: ni vet väl om att the king of pop dött? Därför ska vi spela en låt, då kom Billie Jean igen.
Den spelades sammalgt 3 ggr under dom timmarna vi var ute och hörde det.
Sandra Örebro skrev 2009-07-12 10:54:17 följande:
Jaha ja, nu var sidorna slut iaf. Har läst ca 100 sidor sen igår för att komma ikapp vad ni skrivit dom senaste dagarna iaf, annars har jag runt 200 sidor nånstanns i mitten att läsa. Men gav som sagt upp.
Jag har inga skivor eller nått med MJ än, men det ska jag ändra på sen när jag får råd.
Insett att jag i alla högsta grad är besatt av MJ.
Har en jätte lista i mina favoriter på datorn med bara MJ .
Som jag skrev så grät jag dagen efter minnescermonin, tycker så synd om hans barn som förlorat sin pappa.
Jag förlorade min för ca 1.5 år sedan. Det är det jobbigaste som finns att förlora en förälder. Min pappa var 5 år yngre än MJ.
Visst fan, måste läsa igenom alla dom där sidorna iaf. Visst var det nån som hade fått reda på att allt skulle gå i repris?
Ville veta tiderna