Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

mona83 skrev 2009-07-13 22:05:18 följande:
    Ska leta efter den där länken med t-shirtar som nån hade länkat. Har velat tatuera mig länge och den bilden som jag fastnade för skulle bli en snygg tatuering på på underarmen
    Jag hittade den

www.discshop.se/shop/ds_poster.php&id=75753&ref=&subsite=posters
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-14 09:57:45 följande:
    den har jag beställt
    vad tror du om den som tatuering?
    Tror det skulle bli rätt tufft
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-14 19:02:35 följande:
    Riktigt tuff Jag vill oxå tatuera ngt vackert med honom, en fin bild på honom på armen, men vågar inte
    Vågar egetligen inte jag heller, men nu har jag bestämt mig för att våga. Velat tatuera mig sen jag var 19 år.
    Skulle vilja sitta hos tatueraren på hans födelsedag. Men vet inte om jag hinner få ihop tillräckligt med pengar tills dess.
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-07-14 21:07:40 följande:
    Kan ni inte berätta vad ni ska tatuera och var? Nyfiken! Jag börjar mer och mer bestämma mig för att våga, jag VILL våga... Men jag har sån jäkla ångest över vad jag ska tatuera, och VAR?? Jag tkr inte att det finns så mkt platser där en tatuering passar på en tjej nämligen...
    Jag ska tatuera den här tänkte jag, allstå inte t-shirten utan bara trycket.

www.discshop.se/shop/ds_poster.php&id=75753&ref=&subsite=posters

Tänkte ha den på underarmen. Tror det kan bli tufft
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-07-14 21:11:45 följande:
    Det tror jag verkligen.... hur stor ska du ha den?Jag är lite rädd för att jag skulle ångra mig om jag tatuerar in en bild på något, ngn liten text som berör mig vill jag ha med, samt ngt om mina barn... har inga tatueringar sen innan.
    Det blir min första oxå. Livrädd att det ska göra jätte ont.
    Haha har man fött barn med bara lustgas .

Hur stor den ska vara har jag inte riktigt bestämt mig för än. Måste hitta en bra tatuerare som kan göra den bra.
    Jag var osäker igår på om jag verkligen skulle tatuera den bilden men idag när jag funderat på det så verkligen längtar jag tills den sitter på armen. Fick jag bestäma satt jag i stolen på MJs födelsedag, men tror inte jag fått ihop tillräckligt med pengar tills dess.
    När jag var 19 ville jag ha ett opel märke där, tur det aldrig blev nått då.
    Sen nu när man fått barn så skulle jag vilja ha barnens namn nånstans men vet inte vart.
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-07-14 21:13:01 följande:
    Ska du ha den så att han står med fötterna mot din handled eller med huvudet nedåt så du ser honom upprätt när du kollar ner?
    Tänkte nog ha med fötterna mot handleden, tror det blir snyggast. Men man kan ju exprimetera lite innan och lägga bilden åt bägge hållen så ser man ju vad som blir bäst.
    Måste bara få tag i en dator med skrivare så jag kan skriva ut den, har ingen skrivare själv
  • mona83
    Småkottarna skrev 2009-07-14 21:21:21 följande:
    ASG! Ett opelmärke???? Jag ska inte säga något. När jag var 16 skulle jag ha en svart BMW med chockrosa fäljar. Det du!
    Hade an Ascona på den tiden, var mkt ute och slutade med att den var relativt känd.
    Man var ju brud jävlen med bilen som burnade så bra .
  • mona83

det håller jag helt med om

Småkottarna skrev 2009-07-14 21:42:35 följande:
    Jag förstår det... gud vilken besvikelse att ha det hela livet! Därför tycker jag att man även vid 18 är för ung, egentligen... De borde ha typ 25 eller ngt... Man är ju en helt annan person vid 18 års ålder, man är ff som ett barn i många aspekter. Och gör saker för det är coolt för tillfället, men försvinner efter ett tag...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson