Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

VA I HELA Friden har han på sig?

Varför hade han på sig sånt?
    Dä va ju inte snyggt.. Jag ÄLSKAR hans leende, och jag hmm detta kommer låta HELT sinnessjukt men jag gillar hans händer, de ser så mjuka och varsama ut =) Det ser så trevligt ut när han står och kramar tjejerna på scenen när han sjunger You are not Alone.. Tänk om man hade sånt tur, fast iosf jag drömde ju om honom inatt. Och när jag vaknade så vart jag hemskt besviken..

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 19:49:28 följande:
    jag trodde du hade tittat på den

Tack snälla du, du gjorde min kväll till ett ljus.
    Tack! Jag skrattade verkligen mycket speciellt i andra parten då han skulle göra om en scen då han sa "but i hate tours" eller nått sa han. Det va roligt och se han utan tröja, dock fick vi inte se framsidan utan bara ryggen.

Äre någon som vet varför han ibland hade en vante på sig?
    Och denna hatt varöfr den? Vare för att skydda ansiktet mot solen?
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 20:35:48 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 20:31:32 följande:
    Varsågod Visst är det underbart att se dessa klipp på honom, fast det blir nästan jobbigare när man "vaknar" upp och inser att han faktiskt är DÖD
    Yes, jag drömde om honom i morse typ, och det var så UNDERBART.. Han visste min födelsedag och sjöng lite sånger för mig, han sjöng You are not alone. Och så dansa vi "tryckare" och hade jätte kul =) OCH jag tror jag såg honom i fredags eftermiddag av en slump som "ande" i mitt vardagsrum.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-28 20:46:16 följande:

e så söt  0.44 när han säger sorryDenna låt spelade jag, sambon och ett gäng in julen-06. Vi hade byggt en studio. Jag körade, hihi. Slutet på låten så stod alla och sjöng för kung o fosterland. Vilken stämning det var
    Haha va söt han va när han sa Sorry :P fast jag skulle vilja se hans ögon när han sa så :P
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 20:45:32 följande:
    Det är ngn som gör narr av oss www.familjeliv.se/Forum-5-97/m45157011.html
    Mm troligtvis så är det mej dem gör narr av :'(
    Hon som gjort den säger att det är fler som säger likadant att han har kommit till dem och sådär :/
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-06-28 21:10:26 följande:
    Som sagt....det är ett roligt inslag i videoklippen.......Sandra Örebro skrev 2009-06-28 19:43:00 följande:
    Ja verkligen satt och skratta genom hela typ :P
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-28 21:28:25 följande:
    Ingen här har väl missat när de 1500 filipinska fångarna gör Thriller va? Sitter just nu o mumsar strios o kollar på Michael Jackson Private home movie
    Nej och de va väldigt duktiga =)
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-28 21:43:45 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-28 21:37:53 följande:
    Där ser man...jag satt nämligen o tittade igenom ALLa trådar om MJ inom sorg, musik o nyheter o i ingen utav de andraa står det ngt om ngr drömmar.Att folk sitter o skrattar så åt andra människors drömmar är helt sanslöst, har inga ord
    De tror väl mig inte att jag har sett honom och så.. Men jag HAR det..
  • Brooke

Asså jag MÅSTE säga detta. Men han ser ju verkligen bra ut fasten näsan och att han är så blek ...
    Tkr nästan han ser bättre ut nu än va han gjorde som liten.. Han hade ju så stort hår som liten.
    Tkr mer om när han hade långt hår och så=)

• Brooke
    bebis090614 skrev 2009-06-28 21:49:44 följande:
    usch, jag blev uppriktigt ledsen när jag fick reda på att han hade gått bort... Men det är skönt att veta att han aldrig kommer bli glömd.. det finns/fanns ju bara en MJ..
    Finns en till som heter Michael Jackson men ingen kan toppa The king of pop.. Ingen Kan komma upp i hans nivå som han kom som artist..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson