-
Kroppen sjunker ju ihop lite då dem blir kalla och annat. Men jag tkr det är överdrivet :( Jag skulle ju oxå vilja vara där och hedra hans minne men det kostar så bedrövligt mkt bara resan sen ska man ta sig till platsen som han ska begravas på.. Kanske Neverland men ändå..Muneca skrev 2009-06-30 12:50:36 följande:Iof.. han var ju en sagornas man.. tänker lite på snövit då jag hör glaskista..Men frågan är hur pass "damaged" kroppen är efter obduktionerna.. har varit på begravningar med öppen kista (ungdommar) som har fått göra obduktioner och de såg alldeles ihopsjunkna ut.. inte alls sig lika som de var i livet. -
Jag hoppas att det blir direktsänt på tv istället och jag hoppas DÅ att jag inte JOBBAR: för då kommer jag bli helt förstörd. Vill verkligen se..
-
Man får kanske "fortsätta" att hedra honom..Jag hade en att göra lista i mitt liv.. där stod det bland annat att se/träffa Michael Jackson.. Nu ändras det till, "att få lägga en blomma på hans grav".Ja på min med.. Jag ska åka till Neverland och åka och se hans port till hans hus och se han grannskap =) -
snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 13:02:54 följande:Sandra Örebro skrev 2009-06-30 12:57:21 följande:Om jag tittar på det så kommer jag FROTFARANDE spela in det. Och jag vill ju helts av allt se det när det direktsänds det ger mer känsla då
kan du inte spela in det iaf? -
www.geckoandfly.com/wp-content/uploads/2007/11/michael_jackson_white.jpg
Om karln inte vore så bredaxlad på denna bild skulle man tro att det va en tjej.. Eller? -
www.all4humor.com/images/files/Hilarious%20Michael%20Jackson.jpg
Sån här är Michael och inte någon himla pedofil.. GRRR -
OMG kolla på detta. Någon försöker sälja Aftonbladet/expressen som har Michael Jackson på framsidan www.tradera.com/MICHAEL-JACKSON-TIDNINGAR-auktion_94815657
-
Detta är kanske något för er som är ett verkligen MICHAEL JACKSON FAN
www.tradera.com/Michael-Jackson-Autograf-akta-med-originalbevis-fri-frakt-auktion_94821670 -
image.take40.com/300x400/michael_jackson_300x400.jpg
Sadness in he's eyes :'( -
Ja det är bröd.. Om han nu ger det eller tar emot det vet jag inte riktigt..BooBoo skrev 2009-06-30 13:31:52 följande:är det bröd han får/tar emot?