Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Muneca skrev 2009-06-30 12:50:36 följande:
    Iof.. han var ju en sagornas man.. tänker lite på snövit då jag hör glaskista..Men frågan är hur pass "damaged" kroppen är efter obduktionerna.. har varit på begravningar med öppen kista (ungdommar) som har fått göra obduktioner och de såg alldeles ihopsjunkna ut.. inte alls sig lika som de var i livet.
    Kroppen sjunker ju ihop lite då dem blir kalla och annat. Men jag tkr det är överdrivet :( Jag skulle ju oxå vilja vara där och hedra hans minne men det kostar så bedrövligt mkt bara resan sen ska man ta sig till platsen som han ska begravas på.. Kanske Neverland men ändå..
  • Brooke

Jag hoppas att det blir direktsänt på tv istället och jag hoppas DÅ att jag inte JOBBAR: för då kommer jag bli helt förstörd. Vill verkligen se..

• Brooke
    Man får kanske "fortsätta" att hedra honom..Jag hade en att göra lista i mitt liv.. där stod det bland annat att se/träffa Michael Jackson.. Nu ändras det till, "att få lägga en blomma på hans grav".
    Ja på min med.. Jag ska åka till Neverland och åka och se hans port till hans hus och se han grannskap =)
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 13:02:54 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 12:57:21 följande:
    kan du inte spela in det iaf?
    Om jag tittar på det så kommer jag FROTFARANDE spela in det. Och jag vill ju helts av allt se det när det direktsänds det ger mer känsla då
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 13:31:52 följande:
    är det bröd han får/tar emot?
    Ja det är bröd.. Om han nu ger det eller tar emot det vet jag inte riktigt..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson