Vi som sörjer Michael Jackson
Säger bara tur att jag är vuxen nu och har en egen familj...tänk om jag varit 16 år när MJ dog...jag hade gått under.
Säger bara tur att jag är vuxen nu och har en egen familj...tänk om jag varit 16 år när MJ dog...jag hade gått under.
"Dancing the dream-poems and collections by Michael jackson" kan jag rekommendera. Innehåller dikter mm som han skrivit och så massa bilder förstås. Inga knasiga spekulationer, rykten mm bara hans egna tankar och reflektioner. Har ett gammalt ex hemma som min älskade katt tuggat lite på .
Sandra Örebro skrev 2009-07-12 11:18:00 följande:
Här finns dikterna på nätet
www.dancing-the-dream.com/Dancing_the_Dream/dancing_the_dream.html
Här kanske den går att köpa?
www.play.com/Books/Books/4-/10973892/Michael-Jackson-Dancing-The-Dream/Product.html
Har inte facebook, men skulle gärna vara med den 29/8 om jag vågar lämna stan. Är beräknad att få mitt andra barn 8/9.
Vad mycket ni skriver Måste säga att jag till skillnad från er flesta andra här fortfarande inte fullt ut har reagerat på att MJ är död. Jag vet att han är det, men när jag tänker på honom gör jag det på samma sätt som vanligt, som om han fortfarande finns..helt knäppt. Kanske för att han fortfarande finns i min värld på samma sätt, i musiken, på datorn och ibland i mina dagdrömmar. Där är ju allt likadant, jag behöver ju inte sitta och titta på en tom stol vid middagsbordet. Jag vet att han inte finns längre rent fysiskt, men ändå gör han det på samma sätt som han alltid funnits i min värld.