Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 16:37:16 följande:
    nu går de in staples center..de släpper in de som har biljett
    Skulle de vara med på Begravningen oxå?? :/ Eller ska begravningen vara på den där kyrkogården och sen åker dem till Arenan??
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 16:39:39 följande:
    Nu sitter alla i bilarna, undra om barnen är där också..Alltså fy, jag vill inte vara familjens skor just nu. Vilken tung dag
    Det vill nog ingen.. =( Fast jag skulle vilja vara där och stötta dem och stötta barnen framför allt =(
  • Brooke

aha jo jag såg de.. Nu ska dem åka iväg :'( Det börjar ju om en KVART... :O

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 16:44:26 följande:
    Gaaah, jag bandar två olika program på två olika datorer och allainspelningar måste starta och stanna på olika tider såklart. Samtidigt följer jag CNN och Aftonbladet. Och dessutom är jag kissnödig och hungrig! Det här är lika stressigt som jag förutspått. Jag vill ju inte lämna datorn!! Vill följa allt.
    Jag var tuvngen och springa på toa förut.. Trodde min blåsa skulle sprängas :O Men snart åker dem nog iväg till begravningen =(
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 16:45:11 följande:
    Jo men de har ju räknat med kraftiga förseningar såSandra Örebro skrev 2009-07-07 16:43:17 följande:
    Jo undrar varför de ska bli så försenade för? =/ Det är säkert något med barnen eller så.. =(
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 16:46:49 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 16:39:51 följande:
    begravningen är väl på kyrkogården...sen åker de till staples center
    joo jag kom på det.. Men nu åker dem :'( ohh jag känner hur mina tårar försöker tränga sig förbi mina tårkanaler =(
  • Brooke
    Dynamic skrev 2009-07-07 16:47:25 följande:
    Hallå, skaffa bärbar dator
    Jag har en bärbar dator. Men den är bara 10.4 så manser inte så mkt Men får ta med mig den nästa gång jag ska gå någonstans =)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson