Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 00:22:15 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 00:20:11 följande:
    den exakta teknologin lämnar jag åt ngn annan , men säkert är det från taket eller golvet...ska oxå slagga nu natt natttuff dag idag
    Får fråga Beverly när hon kommer tillbaka i morrn =) hahaidag
  • Brooke

Nu sitter jag och kollar på "Man in the mirror - The Michael Jackson Story" Det är Flex Alexander som spelar Michael Jackson

• Brooke

HUR FN I MIG VÅGAR ALEXANDER BARD SITTA och säga sådär.. Han påstår att Michael va smyg bög, det tvivlar jag STARKT PÅ.. De får säga vad fasiken dem vill med hans läggning och om han blekte huden eller inte. Men jag TVIVLAR på att han blekte huden. Han hade ju för fn en hudsjukdom.. Dem är verkligen riktigt stora Losers... BLÄH..

• Brooke
    Gorgoroth skrev 2009-07-07 12:15:03 följande:
    Jag skrev precis en liten recension på hans film Moonwalker från 1988, någon som sett den? Grym nostalgi när jag kollade den förra veckan.Recensionen finns påwww.hificohfilm.blogg.se
    nej men jag vill ha den...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 13:05:21 följande:
    YES ! YES YES!!!! Bilden funkar och den är i FÄRG!!!! *Woho*Trollet Ludenben skrev 2009-07-07 13:00:45 följande:
    Vilken bild???
  • Brooke

Asså i filmen Man in the mirror The Michael Jackson Story, kunde de inte hitta en person som KUNDE dansa??

• Brooke

Ohh Nyss hämta jag posten och va hittar jag där? Joo Michael Jackson Dangerous cdn. Och Michael Jackson Live in Bucharest: The Dangerous tour :P

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 13:29:27 följande:
    Du är inte för jobbig tänkte skicka det på msn. Det enda krångliga är att jag har inte en aning om hur långsamt/snabbt det kommer gå då det är stora filer och om det kommer gå att spela upp för er. Men det borde gå. Kan inte tänka mig nåt annat
    Annars kan du ju lägga ut det på Youtube?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson