Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-08-18 19:08:05 följande:
    Nu har inte jag läst boken så jag vet inte exakt vad som står där. Det enda jag hört var att hon berättade om misshandeln som skedde när de var små, vilket är sanning såklart. Det har hon även pratat i intervjuer om.Dock så vet jag inte vad hon skrev om MJ...Han läste aldrig boken iaf och var inte arg på henne för det hon gjort. Jag tror hela familjen Jackson visste redan då att Gordon manipulerade henne att göra dessa saker, men de ville inte prata öppet om det till media. Så MJ sa bara att han inte läst boken och att han fortfarande älskar LaToya Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 19:05:50 följande:
    jo den delen vet jag {#lang_emotions_smile}  har inte heller läst boken ,men har fått uppfattningen av att den skulle vara negativ mot michael .
    Janet är i allafall min favorit  gillade henne okså när jag var yngre  tex  together again
    #t=223">

#t=223
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-18 18:57:30 följande:
    Här kan ni läsa om Jack Gordons liv om ni vill. Han är som tur var död sen ett par år tillbaka.en.wikipedia.org/wiki/Jack_Gordon_(entertainment_manager)
    intressant att läsa lite om honom ,har dock inte läst allt ännu ska göra det i kväll {#lang_emotions_smile}
  • Rååsa Smurfen

hittade denna intervju  från bad tiden har inte sett den innan

">

Har förresten  hittat min skivspelare nu ,hoppas min E.T  skiva med MJ  kommer i morgon {#lang_emotions_smile}

• Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-18 22:40:57 följande:

">

" target="_blank">

Dr.Conrad Murray speaks.
    åh gud såg ni hans ögon  ,han är är en krossad man ,ser ut som han är på väg till ett sammanbrott.Första gången jag ser han sen den bilden som funnits överallt .
    Där såg han så stolt ut ,vet att jag läste att han var jätte stolt och såg detta som sitt livs chans som dock blev hans värsta madröm.
    Jag tror absolut inte att han med vilje döda Michael ,men att han ändå har orsakat hans död .
    Jag tror att han inte att han kommer överleva detta  oavestt om döms oskyldig eller inte
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-18 23:50:44 följande:
    jag är här men tänker kolla länkarna imorn lite upptagen nu
    aha ok jag säger godnatt ska gå ocj sova nu
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson