Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Oj som det ekar här i dag    fint väder i dag ska brygga lite kaffe och ta ut på gården

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-19 13:08:11 följande:
    Fick maila från cdon att The wiz finns att beställa. Så den har jag beställt nu. Plus Desperate Houswifes Började titta på den serien. Sen dog 5.an ... Fint väder här med. Ska snart åka iväg med ungarna till en vän o hennes dotter
    jag brukade kolla på ugly betty men köpte boxarna då jag aldrig få sitta i lugn o ro och kolla på tv vid den tiden Har sett 1-2  finns det en tredje  omgång  nån som vet ?
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-19 20:49:36 följande:
    mm det som förbryllade mig var att affischen är såå otroligt tjock. Alltså pappret är inte som en vanlig affisch. Tänk dig den där affischen som du har som jag oxå har då han har röda kläder på sig. Så tunn är det inte utan det är mer som ett fotopapper :O
    ja jag sa ju det  att den var i typ foto papper det stod det i auktion ,läste på din blogg att du letade plats för den skulle du inte sätta den i taket över sängen
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-20 12:32:42 följande:
    Jag vann den canvas tavlan jag egentligen ville ha, vart inte så dyr hellerwww.tradera.com/Michael-Jackson-photoframe-Ca...Fast nu känns det som jag hellre vill ha den blå. Aldrig är man nöjd. Vinner jag den andra med får jag väl se vilken som passa bäst hemma och kasnke sälja den andra.
    jag vann min okså http://www.tradera.com/Mj-The-king-of-POP-01-popart-pa-canvas-tavelduk-auktion_96603551  tack för tipset
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-20 14:25:30 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 14:23:56 följande: Jaha bjöd du på den, tänkte jag med göra först. Men bjöd ju på den blåa istället. Men den är snygg
    Såg det hade det inte varit du så hade jag bjudit över ville har den okså men försöker om möjligt att inte bjuda över er i tråden
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-20 15:18:50 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 14:58:43 följande: Du kan få bjuda på den blåa, kommer inte ha råd med bägge 2 ser jag. Hade ju oturen att behöva börja på soc och nästa utbet får jag inte förän i mitten på nästan månad...blir ju kul. Räknade ju med pengar i början, kommer ju efter med räkningar med ju. Skit. Spelar ju iofs ingen roll för mina, ursäka språket, jävla piss ungar har låst min internetbank dosa....Låg ändå i bokhyllan.
    trist   barn är på allt , men banken kan i allafall öppna din dosa så blir det ett bekymmer mindre
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-20 15:27:33 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 15:24:44 följande: ja dom kan ju det. Men dom har fått för sig att mitt körkort inte är gilltigt bara för att det råkar vara en gnutta trasigt, ena k i körtkort är borta. Annars är det helt. Bara dom som sagt det.
    så dom vill inte öppna den då eller ?
  • Rååsa Smurfen

mona hur högt bud har du lagt ? bjud 1 gång  men du leder ändå .. kanske du kan sänka den ,vill inte betala onödigt högt ju

• Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-20 17:29:07 följande:
    har köpt en t-shirt =) det kommer en bild på den sen på bloggen =)
    aha det har jag med brukar okså sova med Michael
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-20 17:32:38 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 17:04:25 följande: Buhu jag ville ju ha den * grinar så tårarna sprutar*
    fast du leder ju ännu om du har ångrat dig
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-20 17:55:17 följande:
    Jag sover naken Antar att intresseklubben antecknar nu
    japp noterar det här i min bok   och heeelt OT  så akta dig så inte nån kommer in och skäller på dig
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-20 17:59:56 följande:
    Öh vad är money för låt? Nog den sämsta jag har hört hittills tror jag :-O
    på vilken skiva då ?
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-20 17:58:34 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 17:57:18 följande: Ne jag har inte råd med bägge . Säljaren kanske lägger ut flera
    Det gör han nog har ju många sådan auktioner ,undra vad det kostar att spänna upp den ,för det vill ju jag göra
  • Rååsa Smurfen

jag skulle vilja har en sådan tavla med bara den bilden ,där han har de vita kläderna med händerna ut sträckta ut ,den bilden som finns på den tavla du leder just nu mona

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-20 18:02:36 följande:
    History!Som liten gillade jag inte alls den låten. Så konstig på nå vis.. men nu så
    jag måste ju köpa den history skivan snart alltså
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-21 00:08:20 följande:
    Men vi skriver ju i vi som sörjer Mj tråden:-O. Trodde vi skrev i den andra :-O
    vimsig du är  
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-21 12:12:20 följande:
    så sant... 50 år är verkligen ingen ålder för någon. Man önskar inte sina fiender att ens dö vid den åldern.. haha, pappa har sagt "är det inte nog med Michael Jackson saker nu"? och jag har sagt med ett flin på mina läppar, Nej varför skulle de va dä? *ler* tror faktiskt båda har sagt så.. :P
    nej min mamma dog okså vid 50 {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson