Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Vi som sörjer Michael Jackson

xxmeyaxx skrev 2009-07-07 21:52:42 följande:
    Ja, men precis. Det känns liksom lite tomt i min lilla scenhjärta.
    MITT lilla scenhjärta..
    « Feel the magic of Meya »
  • xxmeyaxx
    INDIAFAMILY skrev 2009-07-07 21:52:56 följande:
    aha då  är jag med...undrar om de kommer visa denna cermoni igen..skulle vilja sen den igen trots allt...
    du kan säkert se den på tv4.se..
  • xxmeyaxx

Diana Ross kanske inte klarade av det?

• xxmeyaxx
    Bevabus skrev 2009-07-07 21:53:26 följande:
    Jag kommer att tänka på Paris hela natten nu. Jag är så glad för det hon sa, det la ner alla dumma rykten om att han skulle vara en dålig pappa. Men hon blev så ledsen att Janet gick bakom scenen med henne efter att hon hade kastat sig i hennes famn. Fy va jobbigt det var att se
    Jag tänkte det också. Paris satte verkligen hela världen på plats där.
    BRA GJORT, TJEJEN!
  • xxmeyaxx
    Fy fan var GRYM han är!!! Han rör inte en fena och publiken bara skriker.
  • xxmeyaxx

En applåd för Paris som gav sin pappa upprättelse.

• xxmeyaxx
    TereseA skrev 2009-07-07 22:26:03 följande:
    men dem två äldsta barnen är väl inte hans biobarn?..är väl bara den yngsta som är det.Enligt Debbie el vad hon heter är dem äldsta barnen en annan hemlig donator.Annars tycker jag det är väldigt konstigt att få flera barn som är helt vita utan "svarta" drag..
    Jag tycker dom är slående lik honom.
  • xxmeyaxx
    stockrosen skrev 2009-07-07 22:39:19 följande:
    Är det någon som vet var man kan se reprisen? Min man missade slutet och jag vill visa honom Paris tal till sin far...

">

• xxmeyaxx

I vilket fall kvittar det, tycker jag.

Biologiskt eller inte, han ÄR deras pappa. Det ÄR han som uppfostrat barnen.

• xxmeyaxx
    TereseA skrev 2009-07-07 22:44:57 följande:
    jag tycker syskonen är lika varandra eftersom dem är syskon och har samma mamma..men lik michael tycker jag bara är den minsta..han har dessutom mörkare hy och svart hår och "svarta" drag i ansiktet.ja svart kan ju få vita barn..men hur stor chans är det att 2 barn blir av samma vita färg och inte någon av em fåt "afro" el mörka hår.Även om man får vita barn såser man oftast de "svarta" dragen i ansiktet.Dessutom borde det finnas en anledning till varför dem gömde den minsta barnet från alla kameror..för att hon är den minsta el för att hon är Michaels biobarn?
    Dom har ju olika mammor.

Prince Michael och Paris mamma heter ju Debbie Rowe. Och hon ÄR vit. Och de kanske helt enkelt är mer lik sin mamma än pappa här.
    Prince Michael II har en annan mamma, okänd. Hon kanske är mörkare?

Personligen anser jag att det är bara onödiga spekulationer. Och i mina ögon kvittar det om han var deras biologiska pappa eller ej. Han var fortfarande den mannen som uppfostrade barnen till de människor de är idag. Vi vet inte mycket av dom, men bara Paris tal fick mig att tro att de är mycket fina människor.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson