• Fatima89

Flera unga gravida? :)

Hejsan. Grattis till pluset,

kul att det finns fler unga som väntar barn. själv så väntar jag andra barnet till december. har en son på 21mån. ps är 19 år men hinner fylla 20 innan bebisen kommer :D

hur går det för er

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-06-29 10:48:04 följande:
    Fatima89 Tack :D Och grattis själv! :)Det går fin fint här. Är hungrig konstant och brösten gör suuuuuper ont. Har inte berätta för päronen än, men några av mina kompisar vet och dom är super glada!! :) Har du berättat?
    samma här känner ett så stort sug av mat (och allt verkligen) jag berätta för mina föräldrar direkt då jag sett pluset på stikan men med första berättade jag inte föränn i v29, första gången var det ju lite så att jag trode dom skulle bli sura el så, men dom tog ju det jätte bra, och båda var planerade och enormt efterlängtade.
  • Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-06-29 13:39:17 följande:
    Fatima89 Men gud vad bra då :)Jag vågar inte berätta... fast det känns ändå bättre nu än förra gången. Så jag ska nog berätta inom veckans slut tror ja :)
    dom kommer förstå och säkert bli jätte glada, lycka till.
  • Fatima89

hejsan, hur är det med er, det har börgat bli lite svalare ute, iallafall för att det kommer lite blåst.
    vad har ni för er på dagarna? idag har jag städat som bara den. känns skönt nu efteråt, då det är snyggt och fräsht hemma,

nä ush jag har fått något konstigt utslag på kinden (brevid munen) det har kliat nån dag men jag trode att det var en finne som skulle komma upp, nu är det ett fler par blåsor i en cirkel på 3cm. och kliar gör det som attan, tur att man kan hålla fingrarna i styr,

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:31:50 följande:
    Fatima89Sitter här och gruvar mig för att ringa till MVC, att ringa till okända människor är jobbigt för mig :/ Har världens telefonskräck. Uscha... Vad ska man säga?
    Vad är ärendet till MVC? ring och säg:
    hej jag heter ___ och ringer för att jag vill ____.
    ((invänta svar))
  • Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:36:13 följande:
    För att jag vill skriva in mig. Men är värsta osäker i mig själv. Har alltid varit de. Skit jobbigt. :/ Men jag SKA ringa, jag MÅSTE ringa...
    jadå, det är lätt, el så kan du gå dit på ett "dropp in" det brukar jag göra, då gör dom "oftast" ett grav -Test och bokar tid för inskrivning, el så ringer du helt enkelt och begär en tid,, lycka till,
  • Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:45:23 följande:
    TannaNystrandokej, ja jag gruvar mig för vad mamma ska säga. :/ Usch... När berättade ni de?
    nämen nu får du ringa/sms/berätta, "puffar" dig lite, det kommer gå bra skall du se. första reaktionen är mer av shock, men om du säger det på telefon och åker till dom kanske 1timma el dag senare så har dom hunnit smällta det hela, och så kommer glädjen
  • Fatima89

ojj nu skall jag ta på mig, och springa och hämta grabben på dagis (hämtar lite tiddigare idag) för vi skall till grannen, så skall ha få bada i deras pol :D

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:53:10 följande:
    Fatima89Så var verkligen inte läget förra gången, och jag tror inte heller att det är så nu tyvärr :( Eller hon är mer typ kramig av sig nu för tiden. :S Men känns som att hon typ försöker ignorera att jag är gravid. Men killen min ville att v i skulle vänta lite. Det värsta av allt är att hon har (tror ja) bokat tid för gardacil spruta åt mig. Mot livmoderhalscancer och den kan ju inte jag ta nu. Så snart måste jag berätta :P kanske de hon vill?
    det kommer gå bra skall du se, vet hur det känns, man håller på att få en hjärtklappning presis innan orden kommer ut, men det kanske är lättare att sms då,

jag skrev ett bra och lämna till min pappa, och komtebax 1 timma senare, självklart var dom första reaktionerna lite anorlunda (när jag berätta att jag vänta sonen), men denna gången så ringde jag samma kväll jag fått pluset, (var i irak då) och skrek "shad skall bli store bror" mer var det inte med det

du skall se att det kommer gå så bra så
  • Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:54:06 följande:
    Fatima89Bäst du skyndar dig :)Jag blev super på makaroner och ketchup, fan vad gott :P
    hehe ja, gott, tror det blir nått snabbt till middag här idag med, men vet inte änn vad det blir
Svar på tråden Flera unga gravida? :)