• Fatima89

Flera unga gravida? :)

Nikki S skrev 2009-07-01 13:56:58 följande:

Hallå!Jag är 19 år och väntar mitt andra barn i v.19. Någon annan som väntar sitt andra barn?
    hejsan, jag väntar andra barnet (är i v17), jag är 19år men hinner fylla 20 innan bebisen kommer
  • Fatima89

Nikki S skrev 2009-07-01 14:01:34 följande:

Fatima 89:Ah, hej! Jag är har nyss fyllt nitton och kommer fylle tjugo ungefär ett halvår efter att lillasyster kommer. Vi har sen innan en dotter född okt-07.
    okey, jag har en son som är född september -07 ganska gämngammla
  • Fatima89

Nu e jag tebax, shad hade så roligt att bada i den lilla polen och nu e vi hemma med grann barnen här och busar med honnom, och han springer konstant fram fram till mig och säger "roligt" med världens smile (( han kommer sova gott inatt))

det är skönt när grannbarnen är här, för medans dom busar med shad så kan jag passa på att göra annat som ex idag (nu) så sitter jag lite här vid datan medans jag kan hålla ett öga på alla barnen här hemma

------------------------------------------------------------------------------------------------------
    har ni börgat med förberedelser? fixa säng plats, el kanske bara kollat runt vad som skall flyttas runt, jag sitter och planerar över vad vi skall göra här hemma,
    har tagit beslutet att bebisens säng får stå framför shads, så dom sover liksom skavfötters, men första tiden kommer vi nog tillbringa nätterna på en mysig madrass i vardagsrummet. för att inte störa mannens och sonens sömn.

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-02 14:31:37 följande:
    Fatima89Ååh, vad mysigt :)Har väl kikat runt lite var man kan tänka sig ställa sängen osv... Sen har vi ett så litet badrum så det finns ju inte. Duschen är liksom precis vid tvättstället och toan bredvid så jag funderar på om man ska ha skötbordet i sovrummet ändå?Eller är det fel?
    nä går det gör det, det är bara att ha ett under lägg så kan man byta på golvet,
    sedan så finns det sådana ställ som man kan lägga på badkaret, jag har själv aldrig använt dom men vet att det finns, även sådana skötbord som många skötrum har som man fäller ner finns ju, sj så fick jag en skötmadrass som ligger på disk kon i tvättrummet.
  • Fatima89

ush vad dagarna gå segt nu, vet inte riktigt vad jag skall göra.
    vad gör ni som är hemma för att få dagarna att gå????

• Fatima89

åhh jag har inte mitt nästa mvc föräns i augusti,, inte alls som då jag vänta pojken ,, tyckte ju att jag gick dit varge månad, nu blev det ett väldigt glapp, jag som tycker att man kan väll ses en gång där emellan och lyssna på hjärtat el nått... men men hon ville ses efter ul, så

• Fatima89

hehe tror du märker av dess akomentarer mer nu, hhihi, men jag tycker att det är jätte fiffigt med boddyn, men varför inte köpa en kaffekopp där det står mormor på, jag köpte en till min mamma och pappa, (fast då viste dom det)

det kommer gå så bra, bor du hos mamma, el ses ni ofta, kanske kan vara posetiv mot henne och ta det då hon är glad, och det med vaccinet bestämmer du själv, om du vill el inte, (det är din kropp) hoppas verkligen att det löser sig för dig, om du berättar det nu så har fått den stenen bort lyft från axlarna, hon kan ju inte göra annat änn att bli glad, arg, etc, men det går över. förklarar att det är ett beslut ni tagit, och att du hoppas att hon accepterar det.

• Fatima89

HEJSAN, nu e jag tebax från NÄS, jag och en nära vän åkte dit, våran söner är gämngamla, ojj vad dom bada och busa, och så passa vi 3 barn till henns mammas son och systers söner, men det gick super bra, alla lekte ihop och busa, nu ligger shad helt slut i sängen och sover, han orkar väll inte röra en muskel nu hehe, men det var verkligen super härligt, efter det så gorde vi det som vi igentligen skulle dit för, nämligen gå och kolla på hennes mammas utställning, det var snygga och anorlunda saker, lite av det skulle jag lätt kunna ha som prydnad hemma, men vi fick gå ut ganska snabbt för barnen har ju inte tålamod att så och titta... vad har ni hunnit med idag, (hittils idag)

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-05 14:11:07 följande:
    En glad nyhet :)Jag har berättat för mamma. Skickade ett sms och berättade hur det var. Jag antog att hon redan visste och till svar fick jag :)"GRATTIS! Hoppas det löser sig. All lycka till er. Kram Mozzan". Känns jätte skönt :) Men nu vet ni det också! :)
    åhhh vad härligt att hon tog det såå bra, ser du det var inget att oroa sig över

nu kanske ni kan shopa baby kläder ihop
  • Fatima89

åhh vilken slö dag det har varit idag, gick upp 7 och var på flekis (öppnaförskolan) med shad vid 9, och hemma igen vid 1, har inte gort ett dugg, specielt nu på kvällen så sitter vi bara och segar. men imån blir det väll annat. då skall jag och en väninna till ullared (barnlediga båda två) min mamma skall ta shad, så hon kommer ikväll och sover över, efter som vi åker så tiddigt och det kommer nog allt bli "lite" baby-prylar...

Svar på tråden Flera unga gravida? :)