Flera unga gravida? :)
Nikki S skrev 2009-07-01 13:56:58 följande:

Nikki S skrev 2009-07-01 13:56:58 följande:
Nikki S skrev 2009-07-01 14:01:34 följande:
Nu e jag tebax, shad hade så roligt att bada i den lilla polen och nu e vi hemma med grann barnen här och busar med honnom, och han springer konstant fram fram till mig och säger "roligt" med världens smile
(( han kommer sova gott inatt))
det är skönt när grannbarnen är här, för medans dom busar med shad så kan jag passa på att göra annat som ex idag (nu) så sitter jag lite här vid datan medans jag kan hålla ett öga på alla barnen här hemma
------------------------------------------------------------------------------------------------------
har ni börgat med förberedelser? fixa säng plats, el kanske bara kollat runt vad som skall flyttas runt, jag sitter och planerar över vad vi skall göra här hemma,
har tagit beslutet att bebisens säng får stå framför shads, så dom sover liksom skavfötters, men första tiden kommer vi nog tillbringa nätterna på en mysig madrass i vardagsrummet. för att inte störa mannens och sonens sömn.
ush vad dagarna gå segt nu, vet inte riktigt vad jag skall göra.
vad gör ni som är hemma för att få dagarna att gå????
åhh jag har inte mitt nästa mvc föräns i augusti,, inte alls som då jag vänta pojken ,, tyckte ju att jag gick dit varge månad, nu blev det ett väldigt glapp, jag som tycker att man kan väll ses en gång där emellan och lyssna på hjärtat el nått... men men hon ville ses efter ul, så
hehe tror du märker av dess akomentarer mer nu, hhihi, men jag tycker att det är jätte fiffigt med boddyn, men varför inte köpa en kaffekopp där det står mormor på, jag köpte en till min mamma och pappa, (fast då viste dom det)
det kommer gå så bra, bor du hos mamma, el ses ni ofta, kanske kan vara posetiv mot henne och ta det då hon är glad, och det med vaccinet bestämmer du själv, om du vill el inte, (det är din kropp) hoppas verkligen att det löser sig för dig, om du berättar det nu så har fått den stenen bort lyft från axlarna, hon kan ju inte göra annat änn att bli glad, arg, etc, men det går över. förklarar att det är ett beslut ni tagit, och att du hoppas att hon accepterar det.
HEJSAN, nu e jag tebax från NÄS, jag och en nära vän åkte dit, våran söner är gämngamla, ojj vad dom bada och busa, och så passa vi 3 barn till henns mammas son och systers söner, men det gick super bra, alla lekte ihop och busa, nu ligger shad helt slut i sängen och sover, han orkar väll inte röra en muskel nu hehe, men det var verkligen super härligt, efter det så gorde vi det som vi igentligen skulle dit för, nämligen gå och kolla på hennes mammas utställning, det var snygga och anorlunda saker, lite av det skulle jag lätt kunna ha som prydnad hemma, men vi fick gå ut ganska snabbt för barnen har ju inte tålamod att så och titta... vad har ni hunnit med idag, (hittils idag)
åhh vilken slö dag det har varit idag, gick upp 7 och var på flekis (öppnaförskolan) med shad vid 9, och hemma igen vid 1, har inte gort ett dugg, specielt nu på kvällen så sitter vi bara och segar. men imån blir det väll annat. då skall jag och en väninna till ullared (barnlediga båda två) min mamma skall ta shad, så hon kommer ikväll och sover över, efter som vi åker så tiddigt och det kommer nog allt bli "lite" baby-prylar...