Inlägg från: närtvåblirtre |Visa alla inlägg
  • närtvåblirtre

Kimmy

Haha, nej tonåringar är det värsta som finns. Jag var ganska bra nog värst jag också när jag var i tonåren. Alltså jag var inte ute å söp å så utan jag var mest arg och hade ett djävulskt humör :P

• närtvåblirtre

Kimmy

Ja, alltså det känns helt overkligt faktiskt. Jag tycker det känns overkligt att jag ska bli mamma. Jag kan bara inte fatta de?
    Jag som har längtat efter de sen jag gick i 3-4:an på lågstadiet. Och nu är jag liksom gravid och ska ha barn när jag fyller 20år. :)
    Helt otroligt!! :)

Ojdå. Jag drack inte förän jag var 17år och en månad. Lite stolt faktiskt. Alla andra gick på gymnasiefester, men jag visste knappt vad de var. Jag har varit lite blyg och inte alls sådär social. Är otroligt folk skygg också.
    Har faktiskt bara provat snus en gång och cigaretter har väl hänt att de har blivit när man har festat. Men snus kommer aldrig inträtt igen, mådde så jävla dåligt och min kväll var förstörd. :P
    Cigaretter kommer nog inte heller hända igen. Nu när jag har blivit gravid så hatar jag lukten. Jag klarar verkligen inte av att känna doften av cigaretter. Pappa röker både ute och inne. Klara bara inte av de :P Ska försöka få honom att börja snusa istället när han får reda på att han ska bli morfar :)
    Men jag är sällan där hos honom,men kanske blir mer när han får ett barnbarn :)
    Han bor alldeles vid havet så det är ju perfekt de också :)

• närtvåblirtre

Fatima89

Men gud vad bra då :)
    Jag vågar inte berätta... fast det känns ändå bättre nu än förra gången. Så jag ska nog berätta inom veckans slut tror ja :)

• närtvåblirtre

Gud vad jag är trött. Jag förstår inte? Sen jag blev gravid har jag varit så otroligt trött.
    Är det fler än jag som blir trött?

Sitter här och nästan halv sover.:P Funderar på om jag ska gå och lägga mig en stund.

• närtvåblirtre

Kimmy

Men gud vad bra :)
    Mamma har börjat röka ute och det accepterar jag. Jag vet hur svårt det är att sluta, eller egentligen inte. Men jag kan tänka mig de. Så det är ju jätte bra att hon jämt går ut när hon ska röka.
    Luktar inte nå rök inne, vilket det gör hos pappa. Vill ju bara spy :P

• närtvåblirtre

Kimmy

Ja, men precis!! :)

Jag är super trött, har haft blödande tandkött men inte nu längre.
    Brösten är som nå jävla bowlingklot, gör ont och är stor å hård :P
    Magen är svullen. Och jag är super hungrig men känner inte av något sug på något speciellt. Mår illa när jag inte får mat på en gång, då jag blir hungrig!!!

• närtvåblirtre

Kimmy

Jag svettas också som en tok. Det bara rinner av mig. Det är skiiiiit jobbig!!!
    Och imorse höll jag på svimma också. Innan jag hade fått i mig något att äta. Vaknade, klev upp å gick å la mig på soffan. Sen när jag skulle upp å in i köket, han inte mer än ta några steg så svartnade de för ögonen och kroppen började domna bort. Inte bra... Jag reste mig nog upp för fort också..

Svar på tråden Flera unga gravida? :)