Vad gör man när man älskar varandra, men helt enkelt inte passar ihop?!
men shiiiit, det låter som om det vore mej å min sambo det handlar om! precis allting stämmer.......... =(
men shiiiit, det låter som om det vore mej å min sambo det handlar om! precis allting stämmer.......... =(
hmm ja du vad gör jag..... jag vet inte!!
känns bara som om vi aldrig borde träffats, det hade vart SÅ mycket lättare om man kärat ner sig i nån annan som e mer som jag... vi hade mer gemensamt innan vi fick barn. men det var opassande "hobbys" så som droger och skit så därför har vi alltså ingenting gemensamt längre. det har vi helt och fullt lämnat bakom oss.
jag e mer en känslosam tjej med intresse för familj och hitta på saker osv, medans han helst sitter inne och spelar data.......
bara ungarna får mat & torr blöja så e det lugnt enligt honom verkar det som=(
aa detta blev rörigt men......
parpsykolog?
Jag och mitt ex träffades för 6 år sedan.
Vi var tillsammans 2 månader, resten har vi varit kks, vänner, dejtat, försökt gå vidare med andra men hamnat hos varandra igen eller vänstrat med varandra, en karusell, vi kommer ingenstans fast vi älskar varandra, det är otroligt slitsamt!
Jag å min gubbe har varit ihop snart 20 år. Det har varit stormigt, man ska lixom skavas imot varann för att till slut passa ihop något så när.
Som två bitar i ett pussel som bara nästan passar ihop.
Vi börjar lära oss (tror jag) att förstå olikheterna, vi är extremt olika. Dels det typiska man å kvinna tjafs, han översocial jag hemma typ, vi har inte samma humor gillar inte samma filmer, han har hobbys.
Ärligt vet jag inte varför och hur det blivit hela 20 år, Men jag har i skrivande stund inga funderingar på att gå. Men otaliga gånger har det varit SÅ nära att jag lämnat han.
Att sätta sig själv med små barn bör man ju tänka till många gånger. Och dom kommer inte vara små för all framtid. Vänta är mitt råd.
kanske du kan gå ut med vänner och äta ibland och att han får egentid med vänner. då får ni som ni vill men kanske lite ibland på avstånd. sånt kan behövas :)
gå ut på en promenad själv ibland. sen kanske ni kan hitta intressen ni har gemansamt,. några kanske det finns? satsa på att göra sånt tillsammans? även om man är väldigt olika finns det några punkter man kan gilla som ett par? ta vara på de? kanske de bästa råden man kan ge. alla är vi unika. kom ihåg det :)