bästa bältesstolen till lite mindre barn?
vilken modell är lite mer ombonad för lite mindre barn?
jag sj gillade modellen rallysport men kanske bäst att fara och låta barnet prvsitta?
vilken modell är lite mer ombonad för lite mindre barn?
jag sj gillade modellen rallysport men kanske bäst att fara och låta barnet prvsitta?
Mina barn har varit strax under 100 cm lång när vi vänt dem.
Sonen har en rally sport och vi har hela tiden varit jättenöjda med den, han har suttit bra i den även att han inte var så lång
jag letar själv till min 3 åring då hennes bältestol nu tycker jag är för plastig. Ha lillasyster i bakåtvänd stol på häger sidan bak och det gör att framsätet kommer så långt fram att det inte går sitta där så kan inte ha en sån bakom mig när jag kör, vet inte hur jag ska göra där? Någon som kanske vet hur man får en britax 2 way att inte ta upp hela bilen så man kan ha någon där fram med?
Men hur som tycker jag graco verkar bra, ska kolla lite på blocket för kostar ju multum med en ny
Usch, jag tycker ni är ganska elaka emot TS.... Jag vill inte skriva här inne för att ha folk som klagar på mig utan jag vill hjölpa TS och svara på hennes fråga. Min son har en Römer stol som är vänd framåt. Han är 20månader gammal. jag ska försöka lägga in en bild av stolen inne på min sida så kan du se den om du vill. den är jätte bra. min son hade också problem när han satt bakoch fram för hans ben var böjda och han fick ont efter ett tag om vi åkte för länge...
oj glömde säga att min är ingen bältesstol utan en vanlig barn bilstol med samma spännen som en bak & fram vänd stol.
tack till er SERIÖSA som kunde svara mig
vi har oxså funderat på en rally sport,
fattar inte hon nån ens kan påstå att man inte gillar sina barn.
tro sj ni inte vill bli dubbelvikt och sitta oskönt i en stol.
lillamye:
jag satt nyss in en bild