• udo 2

    Värmen gör mig kåt

    Kåt slag .mmmmm

    Har suttit på balkongen å onanerat skönt med min kuk.. mmm Så skönt...

    Har ni värme kåtslag ??

  • Svar på tråden Värmen gör mig kåt
  • Anonym

    Jaaa, jag går och är ständigt våt i trosan (de gånger jag har tagit på ett par :P) Sedan hjälper det inte att jag är tänd på en kille och vi skickar havporriga meddelanden till varandra lite nu och då!

  • Cathy7

    Jag blir lite speciellt kåt när man ligger och solar och man känner hur man blir uppvärmd av solen mellan bena.

  • Anonym

    Absolut,tänker på sex konstant känns de som...o speciellt att få ha de ute{#lang_emotions_smile}

  • Angels Fall First

    Ja! Vår och sommar är värre än värst  


    mina svenska bostäver kommer och går
  • Anonym (åhhh vad skönt!!)

    Ja man ligger o solar o blir härligt varm om murrvan, oj vad kåt jag blir, kan ju hända att jag går igång så pass att figret måste ner o pila lite

  • Anonym (stolt)

    Mm.. de med balkongen lät inte fel, synd bara att jag har sån insyn till min..
    Känns som att man går runt med styva bröst hela tiden, speciellt när man har uringat på sig typ hela tiden...

    ÅÅ visst e ja våt oxxåå...

  • Anonym (kåt? nää)

    Det enda blöta här är pattsvett och ska mina bröstvårtor styvna får jag nog fara och göra isbjörnarna sällskap ^^

    Så, nej är mitt svar.

  • Anonym (hell yeah)

    Ja, jag började fundera på vad som hänt, är sugen jämt, ständigt och hela tiden. I morgon får fan killen masa sig hit och göra sitt jobb. Om två veckor ska vi ut och campa. Helvete vad det ska sexas då...

  • mArrTiN

    Tvärtom här :(. Jag blir trött , får ont i huvudet och orkar knappast ägna en tanke åt sex.

  • Neko

    Heh nej, det blir så svettigt att ha sex och man fastnar i varann mest tycker jag ^^ Hade varit trevligare om man hade haft svalare i lägenheten ^^

  • Anonym (oooh ja)

    oooh ja sommaren gör en grymt kåt... sex i varma lägenheten eller ute hade inte vart fel o sen in o ta en kall dusch tillsammans o fortsätta där kanske?!

    hehehe nu ska jag våldgästa mannen när han kommer hem i sina skitiga sexiga arbetsbyxor..

  • Anonym

    Börjar tro att jag blivit knäpp..vill ha sex hela tiden! På nått sätt bara han tar på mig. Lyckligtvis verkar kåtslaget även ha drabbat min sambo..;)

  • bodegapeppe

    Helt otroligt va kåta ni är! skönt :)
    Jag med men inte så mycket att jag inte kan ligga på rygg och sola iaf.

  • Anna Paulita

    Nja, inte så mycket. Känner mig mest klibbig och som om jag har andnöd...

  • Anonym (STÄNDIGT KÅT)

    JAAAAAA, jag är iofs ständigt kåt. Men nu när det är varmt blir det nästan besvärande.Onanerar flera gånge per dag. Har sem nu, men innan. Jag gick omkring på jobbet och bara hoppades på att någon( vem som helst) skulle slicka mig. Ta mig-hårt!! Även de man inte tycker ser bra ut. Lite sådär fulkåt. ÅHH, ta mig!!! De sista dagarna kunde jag knappt jobba alls. Blev väl kanske inte bättre att jag hade på mig kjol och var utan trosor LOVAR ATT MIN MAN FICK DET HETT NÄR JAG KOM HEM!!!
    Jag älskar verkligen sommaren och värmen och är kåt nu. Så...ooops, där slank ett finger in..
    ...tack o hej, nu har jag annat för mig!!

  • udo 2

    Nä balkongen min e lite skyddad ,heheh. Fast inte mot solen då., hihihi,

    Jag gjorde det igår åxo.. Smekte mitt ollon glänsande mot solen. Den blev rölila så kåt å skönt var det =) mmmmm åååå blir så kåt nu när jag tänker på det så jag måste nog ta å onanera lite., mmm nu e den hård... ses....

  • Sedek

    Oj, vad kåta alla verkar!

    Grymt fusk för er tjejer som kan tillåtas bli kåta på stranden. Vi killar har lite problem att dölja det... Blir lätt flaggan i topp, tältet slår upp sig, och det kan se lite lustigt ut och svårt att bli av med när det en gång uppstått :)

    Jag ligger och tänker på fotboll och gymvikter på stranden. Det är ju så sjukt mycket fina tjejer överallt med naken, varm, slät och brun hud som ålar sig runt ibland lite våt från ett dopp i havet, nu blev jag kåt...

  • Anonym

    Jag blir också alldeles upphetsad i värmen, men sambon blir bara trött...suck.

Svar på tråden Värmen gör mig kåt