Kraniosynostos #7
håller med
håller med
hej hej ..
hur har ni d allihoppa här??hoppas ni haft en lika bra sommar som vi
den 26:e ag ska joel in och ta bort fjädrarna, nu börjar nervositeten krypa på en..
orolig mest hur ont dom har..
Men jösses va fort d har gått han har haft i dom i 7 månader och huvudformen är verkligen jättefin ..
hej hej välkommen hit...
oj d var tidig op...måste vart nervöst !
ja självklart synns ärret,joel har ändå en "mindre" än din ärr..
tror att det där om att berätta om vad våra barn gått igenom är väldigt olika från person till person...Jag kan se till mig själv och har tyckt att d vart bra att berätta även om jag blitt tårögd, en bearbetning på mitt sett...joel var ju med om så mycke mer än op... så d var en väldigt tuff och dramatisk start i livet för han, nu är han 10mån och ska bort fjädrarna om 2 veckor...
känner fortfarande än idag att d är bra att få prata om vad man fått va med om...
Clavi (Nina) med Hugo. Op dec -07 för plagiocephali, (dubbla synostoser)
Total skallrekonstruktion vid fyra mån. Kommer behöva fler operationer eftersom
SofiaD med Oskar op i juni -08 för Sagittal synostos på SU (ej fjäder) 11 mån gammal.
Lovali (Louise) med Eric op jan -06 för Metopica Synostos på SU, fjäderop. 5 mån gammal.
Marie1978 med Victor op i okt 2008 för Metopica Synostos på SU, ej fjäder, 10 mån gammal
taru med joel op feb -09 för sagittal synostos på sahl, (fjädrar) 3 månader gammal, fjädrar togs bort 16/9-09