Kraniosynostos #7
Så nu undrar jag lite om ni har några tips o råd inför op? Praktiska saker man ska tänka på och ha med sig o så?
Tack Bokmamman! Kan ju vara bra..
Då har vi varit uppe på inskrivning och kommit hem igen... Phu, blir lite resande fram o tillbaka, har ju ändå 30mil.. Två dagar hemma för förberedelser o packning och mycket mys med storasyster innan hon får flytta till mormor nån vecka eller vad det tar.. Ska bli så hilmla skönt att få det här gjort!
Jag tror inte heller att man kommer att använda vagnen så mycket.. Känns som man mest håller sig på avdelningen, eller i alla fall att barnet gör det.. Som förälder kan man ju gå ut en sväng ibland
När det gäller butiker i närheten så finns bara adresserna uppsatta i föräldraköket så det kan ju vara skönt att ha kollat upp dem på kartan innan man kommer dit. De tipsar om
Coop Nära
Dr Bex gata 4
Coop Konsum
Kapellplatsen 4
Man kan se kartor på Coop.se...
Ett par sköna inneskor ska jag nog se till o packa ner också..
Jo jag gick själv o letade nu när jag var uppe på inskrivningen.. Skulle ha nåt mellanmål och hade egentligen gott om tid så gå till någon affär hade funkat fint.. om man hittat dem...
Fick bli en dyr fralla från pressbyrån istället.. Men nu vet jag vart de finns..
Jaha, då ligger man här o väntar.. I morgon bitti är det dags... På inskrivningen sa de att vi skulle få eget rum men nu ligger vi här i en sal med 4 sängar.. De har visst börjat slå ihop vuxen avdelningen o barnavdelningen samt handkirurgen om helgerna from idag.. typiskt.. men men.. bara vi får det här gjort och det går bra så.. Pappan är installerad i Johannesvillan, jisses vad fint det var där! Ska nog försöka få mig en natt där tror jag... Nu är det dags att sova här så vi orkar med de kommande dagarna.. Håll tummarna nu..