Marie1978 skrev 2009-09-09 15:23:41 följande:
Antar att er kirurg hette Bengt Gustavsson... Han gillar inte alls teamet på Sahlgrenska och eftersom vi helst ville dit, fast vi enligt dem tillhörde AL, så gillade han nog dem ännu mindre. Väldigt mycket skitsnack om SU från hans sida i vårt fall... Jag hade i alla fall full tillit till SU och eftersom de är världsledande och gör flest operationer där (ca 70% av alla op i Sv) så ville vi dit. Fast de hotade oss med att få betala allt osv. Men det behövde vi ju så klart inte. Hoppas i alla fall att ni är nöjda med resultatet och att lillkillen mår bra! Jag ska försöka lägga ut lite bilder på vår Victor, nu ca 1 år efter op. Han är verkligen jättefin!!!
Ja, så hette han. Vi fick inte höra något skitsnack, men skulle kanske ha velat ha hjälp att jämföra de två alternativen mot varandra om vi inte varit så chockade och ledsna just då att vi inte kom oss för med det. Nåja, lillen har jättefin huvudform nu, det känns lite kantigt men annars märker man bara av operationen på det långa ärret.
uppdragmamma:
Jag kanske kommer in lite sent i diskussionen...hör med sjukhuset om de har vagnar att låna. Det fanns på ALB. Sista dagen ville vi ut i solen lite, så då lånade vi en. Annars blev det mest TV på rummet i väntan på olika undersökningar efter operationen för oss.