Inlägg från: luzorsus |Visa alla inlägg
  • luzorsus

störande...jag kan inet skriva nya trådar just nu här inne....skit...

Har någon här varit på Gran Canaria under vinterhalvåret? När är det bäst att åka, januari, december, februari...med tanke på väder och så?

• luzorsus

vet nån här om det finns möjlighet att hyra barnvagn/sulky någonstans i stockholm?Bilbarnstol vet jag men barnvagnar?

• luzorsus

Tråkväder här....har en bakdag hemma med tjejern, har gjort grahamsbullar nu och ska nu göra kanel och vaniljbullar..

• luzorsus
    lille08 skrev 2009-07-06 12:17:21 följande:
    Tråkväder här också!! Men då hinner man kanske med lite här inne också... som att hamna vid datorn! Hihi! Nä, men tvätten är iallafall påbörjad här. Alltid något. Låter gott med bullar. Det bakade jag häromdagen.
    har sorterat tvätt så när mannen kommer hem så blir det tvätt heela kvällen lång Har inte lyxen att ha tvättstuga i hemmet så jag måste gå ner och upp tre trappor....
  • luzorsus

Här öser verkligen regnet ner idag! Dagarna hemma med båda tjejerna blir rätt lååånga då man helst inte vill ut i rusket...

• luzorsus
    goshheidi skrev 2009-07-07 22:13:34 följande:
    gråter....gråter....gråter.... Vår älskade pappa drog sitt sista andetag igårnatt. Fick telefonsamtal från min syster igår på morgonen, och vi packade och satte oss genast i bilen och körde iväg. Han var redan medvetslös när hon ringde och vi visste inte om vi skulle hinna fram, vi hann fram medan han ännu levde även om han inte reagerade på något vi sa, men jag är ändå säker på att han kände att vi var där och kanske tillochmed hörde våra röster, för när vi spelade hans favoritlåt så rann en tår nerför hans kind... Det är så tomt så tomt.... Alla hans saker skriker av tystnad... Han har lämnat en så stor tom plats efter sig. Jag vet inte hur jag ska komma ur denhär sorgen. Allt, ja precis allt påminner om honom! Det blev på min och P:s bröllopsdag, vilket ändå kändes speciellt på något vis. För två år sedan denhär dagen var han så jätteglad. Så levande.
    Stora kramar till dig!
  • luzorsus
    3 barns mamma84 skrev 2009-07-08 16:57:58 följande:
    Ett plommonkärna är så pass liten att den kommer ut som vanlig när hon bajsar inget kommer att hända. Men jag förstår att ni blev rädda.
    skulle ringa och höra, den är ju kantig och så så att det kan ju hända att man ska äta nåt speciellt för att underlätta att den kommer ut...typ sparris eller nåt..
  • luzorsus

lille08: Låter som höstblåsor, inget farligt men obehagligt har jag hört. Hoppas det blir bättre!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8