Hej alla...
Idag har Robin varit med barnvakt, han har varit en liten ängel och hon kan mycket väl tänka sig att vara barnvakt igen. Himmel vad stolt jag blev.
Vi har varit och spelat golftävling.
Robin går inte än, men han har börjat gå om man håller honom i en hand. Och det tycker han är jätteroligt. Vi får se hur länge det dröjer innan han vågar släppa greppet. Kanske lagom till ettårsdagen.... han har ju varit tidig med krypet (ålningen) när han var 5,5 månader och att ställa sig upp vid 6 månader och en vecka. Men nu har det stått still ett tag, nu surrar han som bara den...
Någon frågade om att äta på natten. Robin äter 2 gånger, först vid halv två och sedan vid 6. Det kanske bara räknas som en gång, men för en sjusovare som jag så känns det som två gånger. Jag funderar på att sluta amma snart. Någon fler som ammar fortfarande??
Annars knallar allt på som vanligt här. Vi kanske väntar vattkoppor. Ev hade kusinerna med sig det upp när vi träffade dem hos mamma. Då trodde vi det var myggbett. Bara det hinner bryta ut och gå över innan vi ska ner till Göteborg och se Madonna. Jag bara vägrar att inte kunna åka!