• Anonym (Tjej)

Sex-träff med en annan tjej

Jag lever ett helt vanligt samboliv med min sambo och våra 2 barn. Min största dröm är att få ha sex med en annan tjej och nu har jag hittat en super söt tjej som vill träffa mig om några veckor.
    Hon har fått frikort ifrån sin man att ha sex med en annan tjej så länge inga känslor är inblandade. Hur ska jag framföra mitt önskemål till min sambo?
    Hittills har han inte reagerat när jag har hånglat och tagit på mina tjejkompisar när vi har t.ex varit ute och festat. Han vet även att jag tänder på tjej-sex när det gäller porrfilmer.
    Åh, jag är så nervös. Jag vill verkligen träffa den här tjejen men är så rädd för att min sambo ska bli arg eller sårad.
    Det sista jag vill är att han ska ta illa vid sig. Jag är absolut inte ute efter ett förhållande med en tjej utan vill bara få ha en skön stund.

Alla tips mottages:)

• Svar på tråden Sex-träff med en annan tjej
  • Miamou

Har du och din sambo pratat om att en eventuell träff med en samkönad kan bli aktuell?

Prata med din sambo om hur du känner...

• redneck girl

det bästa är att du säger som det är.

• Anonym (Tjej)
    Miamou skrev 2009-07-03 13:54:34 följande:
    Har du och din sambo pratat om att en eventuell träff med en samkönad kan bli aktuell?Prata med din sambo om hur du känner...
    Nej vi har ju inte gjort det.
    Fast jag har ju sagt att jag vill ha sex med en annan tjej. Minns dock inte vad han respons va..
  • Miamou

Anonym (Tjej) skrev 2009-07-03 14:02:26 följande:

Nej vi har ju inte gjort det. Fast jag har ju sagt att jag vill ha sex med en annan tjej. Minns dock inte vad han respons va..
    Prata igen då...avvakta hans reaktion men gör inget bakom hans rygg....hoppas ni löser det!
  • Anonym (Tjej)
    Miamou skrev 2009-07-03 14:04:30 följande:
    Anonym (Tjej) skrev 2009-07-03 14:02:26 följande: Prata igen då...avvakta hans reaktion men gör inget bakom hans rygg....hoppas ni löser det!
    Nej gud nej, det skulle jag aldrig göra.
    Säger han nej så accepterar jag självklart det. Även om det skulle vara med sorg i hjärtat.
  • Miamou

Anonym (Tjej) skrev 2009-07-03 14:05:59 följande:

Nej gud nej, det skulle jag aldrig göra. Säger han nej så accepterar jag självklart det. Även om det skulle vara med sorg i hjärtat.
    Det löser sig säkert!
    Lycka till!
  • Anonym (Tjej)

Ingen annan som har tips och råd. Kanske finns något som har varit i samma sits.
    Självklart vet jag att enda lösningen är att prata med min sambo men jag vet inte exakt hur jag ska framföra det hela.

• Anonym

Jag ville.. Men sambon var inte förtjust i tanken.. Jag fick om jag verkligen ville, men det var ingen han hade större lust med, så jag lät bli.. Bättre att vara ärlig och prata.. Det värsta du kan få är ett nej ..

• Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2009-07-03 14:19:38 följande:
    Jag ville.. Men sambon var inte förtjust i tanken.. Jag fick om jag verkligen ville, men det var ingen han hade större lust med, så jag lät bli.. Bättre att vara ärlig och prata.. Det värsta du kan få är ett nej ..
    Ja jag vet men jag vet inte hur jag ska framföra det. Vill ju känna att det är bra stämning och hitta rätt tillfälle.. {#lang_emotions_undecided}
  • Pentagram

Anonym (Tjej) skrev 2009-07-03 14:21:22 följande:

Ja jag vet men jag vet inte hur jag ska framföra det. Vill ju känna att det är bra stämning och hitta rätt tillfälle..
    Vad vore en bra stämning och ett bra tillfälle för att tala om för sin partner att man vill ha sex med någon annan, egentligen? Drag inte ut på det utan ta upp det så snart ni är ensamma och inte har något ni måste stressa med. Och jag tror det är lika bra att släppa bomben ordentligt på en gång...

"En tjej jag träffat vill ha ett engångsligg med mig och jag är nyfiken att prova på tjejsex åtminstone en gång, men bara om det är ok med dig. Och nej, du får inte titta på."
Svar på tråden Sex-träff med en annan tjej