Inlägg från: Anonym (Tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Vart tog kusin Tråden Varför tror gubbsjuka män att de kan väljs och vraka bland yngre kvinnor?! vägen? Någon som vet? 

Var precis på väg att skriva en respons när jag upptäckte tråden indragen. Undrar just vad som spårade ur, för jag tycker samtalsstämningen var rätt god med hänsyn till ämnet 😊

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-11-11 01:11:11 följande:

Vart tog kusin Tråden Varför tror gubbsjuka män att de kan väljs och vraka bland yngre kvinnor?! vägen? Någon som vet? 

Var precis på väg att skriva en respons när jag upptäckte tråden indragen. Undrar just vad som spårade ur, för jag tycker samtalsstämningen var rätt god med hänsyn till ämnet 😊

Nån som vet varför moderator tillfälligt (eller permanent) lade ned tråden: 

Varför tror gubbsjuka män att de kan välja och vraka bland yngre kvinnor?! 

/Undrande tjej

• Anonym (Tjej)
    Anonym (KD) skrev 2022-11-11 09:03:21 följande:
    Jag tror faktiskt att jag fortfarande dras mest till lite äldre kvinnor. När jag ser en del kvinnor som är runt 52-55 år... det är nåt helt speciellt för mig Flört
    Du och jag Kaffedraken utbytte trevliga meddelanden i tråden Varför tror gubbsjuka män att de kan välja och vraka bland yngre kvinnor?!

Vet du nåt om hur dialogen gick innan tråden igår lades beslag på? Den tråden på samma tema var mer nyanserad än den här är. Vet inte varför men så va det! Förståelsen god för allas opinions. Utbröt en konflikt?. 
  • Anonym (Tjej)

Jaha! 

Då är det bevisligen ingen här som vet var Varför tror gubbsjuka män att de kan välja och vraka bland yngre kvinnor?! 

Inte ens Kaffedraken som skriver här och till och med postade i nämnd tråd. Skumt! Vill ingen kännas vid vinkeln?

Tack för hjälpsamheten!

Ironi såklart. Solig

• Anonym (Tjej)

Du menar som två eller fler killar som lattjar på FL? I den tråden jag nyss skrev i kallade han sig iofs Kaffedraken och här KD. Så ja, det kan va två separata individer. Eller någon som framgångsrikt imiterar honom ibland. Solig

• Anonym (Tjej)
    Anonym (gråtrist) skrev 2022-11-11 14:14:38 följande:
    minst 5-6 st olika
    Aha. Gör många skribenter så här på FL mån tro? 
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (KD) skrev 2022-11-12 09:22:54 följande:
    Jag blev spärrad, så kunde inte svara förrän nu.
    Jag vet inte varför tråden togs bort. Hänt förut. Jag gjorde en tråd och det var samma där. En kvinna tyckte tråden var intressant, och skulle just svara i den...

Okej, jag förstår. Trist när trådar som är riktigt intressanta med många synvinklar representerade raderas. Har hört något om att de ibland kan återinföras efter genomgång av moderator. Vi får se vad som händer med just den vi skrev i. Glad

Hm, ja då missade du kvinnans respons i just den tråden?

• Anonym (Tjej)
    Anonym (KD) skrev 2022-11-14 08:20:08 följande:
    Minns du vad du skulle skriva? Vore intressant att få höra Glad
    Ett bra tag har passerat och jag har därför inte kläm på exakt vad jag hade på hjärtat, Tråden handlar emellertid om tjejer som intresserar sig för äldre män. Okej!
    Have been there. Hade done that. Glad Var attraherad av en 17 år äldre man. Upptagna på varsitt håll. Intresset stannade vid en intressemarkering. Aldrig kär i en särskild ålder men konventioner rekommenderar 5 år äldre - 5 år yngre som optimala förhållanden. Relationer som är som mest konventionella. Attraherad av en 20 åring oxå så ålder som markör för mej är något överskattat! 
  • Anonym (Tjej)

Personligheten samt alla yttre/inre kvaliteter mer avgörande i attraktion än ålder enligt mej! Flört

Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!