• Anonym (tänd)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

• Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!
  • Anonym (Brut)

Många yngre kvinnor som tänder på äldre erfarna män! Kanske inte för långa stadiga relationer men däremot som kk. Vi är oftast okomplicerade och diskreta vilket passar många som bara vill ha en kortare fling. Många i 50 årsåldern, som jag, är vältränade och ser betydligt yngre ut. Och pilsk som en 20-åring

• Anonym (Äldre)

Är man, mellan 45 och 50. Nej. Stereotypen att vi män tänder på unga kvinnor är inte helt korrekt. Jag tänder på kvinnor i min egen ålder. Erfarna tjejer, som varit med om livet. Uppfostrat ungar, och haft med- och motgångar. Med samma kulturella referenser. Den absoluta nedre åldersgränsen för mig skulle nog vara tidigt/mitten 80-tal. Jag menar, otänkbart att ligga med någon som inte ens var född när Palme mördades.

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Brut) skrev 2021-06-26 06:05:39 följande:

Många yngre kvinnor som tänder på äldre erfarna män! Kanske inte för långa stadiga relationer men däremot som kk. Vi är oftast okomplicerade och diskreta vilket passar många som bara vill ha en kortare fling. Många i 50 årsåldern, som jag, är vältränade och ser betydligt yngre ut. Och pilsk som en 20-åring

Jag ser yngre ut än vad jag är, men det är typiskt män att inbilla sig det, har jag läst här på FL. Så det är inbillning när många säger att jag ser yngre ut. 
    Män som gillar yngre, gör det för att vi inte klarar av jämnåriga kvinnor.
    Allt handlar inte om sex i ett förhållande. Förutom om tjejen är yngre, då handlar allt om sex. Och män får inte upp den, när hon är yngre.
  • Anonym (kaffedraken2)

I mina förra trådar så länkade jag till en blogg, där det står om just tjejer som tänder på äldre män. Type 2 kallas dom där. VYW = very young women.
    VYW who are extremely turned on by much older men, and are usually turned off by, and bored with, men in their own age range.

• Anonym (kaffedraken2)

Han som skriver bloggen uppskattar att det är många tjejer som är Type 2.
    calebjones.com/2014/03/01/x-mistakes-men-men-pursuing-younger-women/
    De flesta som svarade i mina trådar hävdade att det var fel, och jag var äcklig som ens länkade till den bloggen.
    I den här tråden så verkar de flesta tjejerna vara av den typen, som gillar äldre män.
    Dom tjejerna lyste med sin frånvaro i mina trådar. Märkligt.
    Men den här tråden är ju från 2009 och tjejers smak har nog förändrats sen dess. 

• Anonym (Brut)

Det handlar helt enkelt om individuella preferenser. Charm och självsäkerhet är alltid attraktivt, och det i kombination med erfarenhet och attraktivt inre och yttre har alltid attraherat kvinnor oavsett ålder. 

• Bingen
    Anonym (tänd) skrev 2009-07-03 21:45:14 följande:

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!

Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...

Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!

Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?

Typ 10 år yngre?

Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

2009 startade du upp denna tråd...Hur är det i dag 12 år senare, lika tänd på äldre män??
  • Anonym (kaffedraken2)
    Bingen skrev 2021-06-27 10:01:39 följande:
    2009 startade du upp denna tråd...Hur är det i dag 12 år senare, lika tänd på äldre män??
    Det verkar som att antalet tjejer som gillar äldre har minskat sen 2009.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-27 10:21:09 följande:
    Det verkar som att antalet tjejer som gillar äldre har minskat sen 2009.
    Eller så var det mest dom som inte gillar äldre, som svarade i mina trådar. Jag minns att många var över 40, och skrev att dom flesta unga tjejer har varit med om ovälkomna raggförsök från äckliga äldre gubbar.
    Det var nån enstaka tjej som svarade att dom gillade äldre. En skrev att hon själv var intresserad av en äldre man, och hoppades att han skulle ta första steget.
    Det gjorde jag, med hon jag var kär i. Hade hon varit typen som gillar äldre, och om hon varit attraherad av mig, så hade det varit bättre.
    Men jag visste inte.
    De flesta här visste.
    Undrar hur?
  • Anonym (N)
    Anonym (man äldre än 30) skrev 2009-07-04 10:01:17 följande:

Jo tack en liten pudding under 30 skulle nog sitta bra i farbrors knä ;)

Usch. Där blev det nog genast obehagligt även för Ts 
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!