• Anonym (tänd)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

• Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Brut) skrev 2021-06-27 06:31:19 följande:

Det handlar helt enkelt om individuella preferenser. Charm och självsäkerhet är alltid attraktivt, och det i kombination med erfarenhet och attraktivt inre och yttre har alltid attraherat kvinnor oavsett ålder. 

Jag läste massor om sånt här när jag var kär i en yngre tjej. Många tjejer gillade att äldre män inte var så desperata efter sex, och att dom kunde prata med dom. Äldre män är ofta lugnare, mer gentlemän.

Det här var det många som inte höll med om i mina trådar. Äldre män är nämligen bara ute efter sex, och hennes kropp.
    Han tror att han blir ung på nytt.
    Han vill styra den unga tjejen.
    Sen är vi äldre män patetiska också, som bara vill ha sex, när vi inte ens får upp den.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (N) skrev 2021-06-27 10:47:14 följande:
    Usch. Där blev det nog genast obehagligt även för Ts 
    När du läser sånt så tar du det på allvar alltså?
  • Mrliffe78

Känns som om man gillar nån yngre på tinder tex så blir man automatiskt en snusk gubbe. Iaf rädd framstå som en .

• Anonym (kaffedraken2)
    Mrliffe78 skrev 2021-06-27 17:58:22 följande:

Känns som om man gillar nån yngre på tinder tex så blir man automatiskt en snusk gubbe. Iaf rädd framstå som en .

Så är det. Jag skrev här om en yngre tjej jag var kär i. Flera svarade att jag inte alls var kär, jag var bara kåt.
    Rynkar på näsan
  • Anonym (kaffedraken2)
    Mrliffe78 skrev 2021-06-27 17:58:22 följande:

Jag träffade ju en 25 år yngre tjej, hon som skrev först, tog alla initiativ. Jag var en snuskgubbe enligt flera här.
    Och sen när jag inte försökte nåt, trots att jag var attraherad, så ifrågasattes DET.
    Skrattande
  • Daphodil

Har alltid tänt på äldre män, så sexigt. Är 32 nu och skulle verkligen vilja ha sex med en man runt 50.

• Anonym (Nästan gubbe)

Jag är 39 år nu. Hade inte tackat nej till en 20-25 årig kvinna

• Anonym (51)

Jag har en profil på darkside med bilder och text om mig själv, hur jag är och vad jag söker. Får ganska ofta meddelanden från kvinnor mellan 25-30 år som söker kontakt. Så helt ovanligt är det inte med yngre som söker äldre. Och om någon undrar så tackar jag för meddelanden intresset och förklarar att jag inte är intresserad. Gillar kvinnor på ungefär samma ställe i livet så mycket mer intressanta och spännande

• Anonym (Brut)
    Daphodil skrev 2021-06-28 23:31:16 följande:

Har alltid tänt på äldre män, så sexigt. Är 32 nu och skulle verkligen vilja ha sex med en man runt 50.

why not! Du hade nog inte blivit besviken;).
  • farman

Klart vi äldre män gilla lammkött.

Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!