• Anonym (tänd)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

• Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!
  • Anonym (Kille)
    Anonym (A) skrev 2024-03-03 22:31:58 följande:
    Färgar håret
    Särskilt i den åldern måste han göra det.
  • Anonym (Jag)

Jag tänder också på äldre män. Mer förrut än nu dock!
    Jag var 23 när jag blev ihop med en man som var 41. När de tog slut var jag 24 och blev sen ihop med en man som var 41. Vi var ihop i 5 år, fick ett barn ihop.
    Nu när jag är 30 så vill jag gärna ha en man som är 35-42, inte mer inte mindre.

• Anonym (va?)
    Anonym (Jag) skrev 2024-03-08 07:40:13 följande:

Jag tänder också på äldre män. Mer förrut än nu dock!
    Jag var 23 när jag blev ihop med en man som var 41. När de tog slut var jag 24 och blev sen ihop med en man som var 41. Vi var ihop i 5 år, fick ett barn ihop.
    Nu när jag är 30 så vill jag gärna ha en man som är 35-42, inte mer inte mindre.

Jag tycker kvinnor runt 30 ska tända på 20 år äldre män.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (va?) skrev 2024-03-08 07:42:07 följande:
    Okej där ser man!
  • Anonym (Anonymen)
    Anonym (va?) skrev 2024-03-08 07:42:07 följande:
    Även om dessa män är överviktiga och struntar i sin hälsa och sitt utseende?
    Detta är nämligen fallet för de flesta män i det åldersspannet. 
  • Anonym (va?)
    Anonym (Anonymen) skrev 2024-03-08 10:29:45 följande:
    Även om dessa män är överviktiga och struntar i sin hälsa och sitt utseende?
    Detta är nämligen fallet för de flesta män i det åldersspannet. 
    Ja, utseendet är inte det viktigaste, enligt kvinnor. Viktigare att han är charmig och det finns kemi. En vältränad man betyder inte automatiskt att hon har bra sex med honom.
  • Anonym (Anonymen)
    Anonym (va?) skrev 2024-03-08 10:33:34 följande:
    Ja, utseendet är inte det viktigaste, enligt kvinnor. Viktigare att han är charmig och det finns kemi. En vältränad man betyder inte automatiskt att hon har bra sex med honom.
    Du tycker på allvar att kvinnor runt 30 som tränar och håller sig i form ska dejta  sunkiga män på 50+ med ölkaggar?

Dröm vidare säger jag bara. Eller skaffa gymkort, börja äta nyttigt och ta tag i er egen hälsa istället. Visa er egen kropp lite värdighet så kanske drömmen kan gå i uppfyllelse. 

Och jo, en tränad kropp lär garanterat vara mer flexibel och uthållig även i sängkammaren. För att inte tala om typ tusen gånger mer inbjudande att titta på. 
  • Anonym (va?)
    Anonym (Anonymen) skrev 2024-03-08 10:38:49 följande:
    Du tycker på allvar att kvinnor runt 30 som tränar och håller sig i form ska dejta  sunkiga män på 50+ med ölkaggar?

Dröm vidare säger jag bara. Eller skaffa gymkort, börja äta nyttigt och ta tag i er egen hälsa istället. Visa er egen kropp lite värdighet så kanske drömmen kan gå i uppfyllelse. 

Och jo, en tränad kropp lär garanterat vara mer flexibel och uthållig även i sängkammaren. För att inte tala om typ tusen gånger mer inbjudande att titta på. 
    Gör jag? Det är du som spekulerar. Jag har aldig sagt det. Det är bara du som gör det.

Ja, om akrobatiskt sex är det man gillar, då är det en fördel.
  • Anonym (Anonymen)
    Anonym (va?) skrev 2024-03-08 10:40:55 följande:
    Gör jag? Det är du som spekulerar. Jag har aldig sagt det. Det är bara du som gör det.

Ja, om akrobatiskt sex är det man gillar, då är det en fördel.
    Fast det är ju ditt snicksnack om att "utseendet är mindre viktigt" så gör att jag ifrågasätter dig och spekulerar då du inte är särskilt tydlig med vad du menar. 
    Tala klarspråk istället om du inte vill att någon teoretiserar kring det du säger.

Ännu mer trams i slutet. Ingen har pratat om akrobatik. Du förstår mycket väl att en frisk och sund kropp kan prestera bra mycket mer än en fet och ful. 

Och jo, även kvinnor "äter med ögonen" i sängkammaren. Utseendet har betydelse för helhetsupplevelsen. Så är det bara. 
  • Anonym (Johö)

Det är jag med. Ganska vanlig tror jag. Jag var 24 år och haft sex med äldre man han 57 år. Det var en underbar känsla. 

så det är normal i min värld!

Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!