• Anonym (tänd)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Är det bara jag som tänder något enormt på äldre män?!
    Jag är 25år och de "äldre männen" kan vara uppåt 45-50 år...
    Hade en fruktansvärt snygg chef på mitt förra jobb som jag var så tänd på att jag knappt kunde dölja det!
    Ni äldre män ( kanske inte finns så många här inne) eller yngre tjejer med erfarenhet :) är äldre män ens intresserade av yngre kvinnor?
    Typ 10 år yngre?
    Jag blir helt knäsvag av äldre män! Dökåt!

• Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!
  • Anonym (va?)

En annan känd skådis var också ihop med en 21 år äldre man. Nättrollen älskade att döma där också. Det höll inte. Nu är hon ihop med en mer jämnårig man sen några år tillbaka.

• Dibi04

Jag älskar äldre män och har blivit ett uppskattat inslag bland de äldre och framgångsrika männen i Malmö... Jag vet att det är en massa fördomar och sånt där när jag träffar någon äldre man som får något oväntat och ytterst välkommet att göra vad han har drömt om med 

• Anonym (Anonymen)
    Anonym (Mman) skrev 2024-03-27 08:52:59 följande:
    Korrekt så sluta nu basha ner på äldre kvinnor. Det är inte alla 40+ kvinnor som är så ofräscha som du beskriver. 

Jag har inte bashat kvinnor överhuvudtaget så sluta själv med att lägga ord i munnen på mig. 

Har bara sagt sanningen vilken är att äldre män oftast inte är attraktiva för yngre kvinnor då män i medelåldern sällan bryr sig om att ta hand om sin kropp och hålla sig fräscha. Ungdomliga kvinnor vill ha ungdomliga män och inga plufsiga ansikten eller feta ölmagar.

• Anonym (va?)
    Anonym (Anonymen) skrev 2024-03-27 15:17:41 följande:

Jag har inte bashat kvinnor överhuvudtaget så sluta själv med att lägga ord i munnen på mig. 

Har bara sagt sanningen vilken är att äldre män oftast inte är attraktiva för yngre kvinnor då män i medelåldern sällan bryr sig om att ta hand om sin kropp och hålla sig fräscha. Ungdomliga kvinnor vill ha ungdomliga män och inga plufsiga ansikten eller feta ölmagar.

Deras förlust. De går miste om sitt livs bästa sex.
  • Anonym (Anonymen)
    Anonym (va?) skrev 2024-03-27 15:29:55 följande:
    Deras förlust. De går miste om sitt livs bästa sex.
    Det är ingen förlust för kvinnor att rata män med fläskbukar och medföljande usel kondition.
  • Anonym (va?)
    Anonym (Anonymen) skrev 2024-03-27 15:36:55 följande:
    Det är ingen förlust för kvinnor att rata män med fläskbukar och medföljande usel kondition.
    Beror på. En del kvinnor skulle ha bättre sex med de männen.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (va?) skrev 2024-03-27 15:41:13 följande:
    Så kan det vara. Fast den stora massan yngre kvinnor finner inte äldre män speciellt attraktiva. Jag har testat. Jag är 57 år och är en 9a för kvinnor över 35. Fast ju lägre åldern är under 35 år, desto mindre attraktiv blir jag... tonåringar tycker att jag bara är en dryg 4a när det gäller utseendet, vilket nog är rätt så naturligt.

Det finns undantag och du är antagligen en av dem.

Min egen åsikt är att lite yngre personer säkert kan vinna en hel del på att umgås med äldre, sexuellt. Själv skulle jag dock inte kunna ha sex med en alltför ung kvinna, det skulle kännas moraliskt fel inombords.
  • Anonym (Anonymen)
    Anonym (va?) skrev 2024-03-27 15:41:13 följande:
    Vilka kvinnor då? Feta kvinnor i lika dåligt skick som dessa gubbar?

Även tjocka kvinnor lär ha krav på attraktion så. Dream on.
  • Anonym (Lets make fun tonight)

Så dumt att ge alla äldre gubbar en massa förhoppningar nu.🤥

Det är få förunnat att ha yngre tjejer som dreglar efter er. TS skriver en snygg chef, en chef har en högre position än den yngre tjejen. Makten, karisman och det förbjudna i att vara intresserad av en chef är troliga kriterier för detta intresse.

En sak till. SNYGG, så benen viker sig. 
    Det är ett kriterier ytterst få män har efter 40 års ålder.

Nu lär jag bli beheaded för att ha meddelat den sorgliga sanningen, att det endast är någon procent av gubbarna som har DET.

Inte Gunnar, Inte Björn, inte Anders och absolut inte Arne. Men kanske, kanske Mikael.

• Anonym (va?)
    Anonym (Anonymen) skrev 2024-03-27 16:03:21 följande:
    Vilka kvinnor då? Feta kvinnor i lika dåligt skick som dessa gubbar?

Även tjocka kvinnor lär ha krav på attraktion så. Dream on.
    Alla möjliga unga kvinnor. Slanka, mulliga, små bröst, stora bröst.
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!