• Kristin24

Karlskoga tråd 9

Startar en ny tråd då nr 8 stängts innan vi gjorde en ny.

Här träffas vi från Karlskoga och pratar om allt möjligt , träffas ibland också.
    Välkommen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-04 11:24
    Länk till förra tråden

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m42811831.html

• Svar på tråden Karlskoga tråd 9
  • virreh2

Va det ska vara VARMT!! Pallar inte detta!! Pust!!

• Kristin24

Förstår dig virreh, blir väl extra jobbigt för dig också.
    Men jag tycker det är lite svalare inne nu i alla fall.

• virreh2

ja det är så varmt så jag tycker bara det är jobbigt nu! Vi har inte svalt inne utan varmt fyy! har alla fönster och balkong dörren öppen men hjälper inte iaf! Suck!

• Bal

Hej, nu har jag oxå hittat hit. Dags för lunch snart, David har redan ätit o sover nu.

• Kristin24

Bra, hoppas fler hittar hit...glömde säkert några.

jag ska ta en dusch och sen får vi se vad det blir för lördagsplaner. Är sugen på att plocka sommarkantareller

• Tinkolina

Jag har hittat hit. Det är så varmt så surftiden är liksom begränsad. All energi går åt till att försöka överleva dagen.

Vi är i karlshamn och njuter av livet. Just nu så tror jag Filip äntligen har somnat och Oscar o Tony är och ute och kör radiostyrd bil.

Hoppas någon är sugen på att ses nästa vecka för det är förmodligen vi

• 3busungar

hejhej kanonbra iniativ Kristin

vi har varit i gustavsvik hela dagen med min underbara svägerska med familj..
    vi var även ute o badade där ,det var så härligt.

så vi slapp regnet.
    men när jag körde hem(övningskör ju) sen så öste regnet ner i örebro så det var bra svårt o se något på motorvägen.
    vart bättre sen som tur var o här i kga hade det inte regnat verkade det som.
    började komma när vi kom hitåt..

jag ses gärna någondag..
    det var så längesen..

• Bal

Jag ses oxå gärna till veckan. Ska till Hova nån dag (riddarveckn), men ej bestämt vilken dag än, beror väl lite på vädret.

Andreas spelar ikväll igen, bröllop i Nora. 2:a dubbelhelgen i rad nu. Även ikväll var det friidrott på TV, så jag har haft nåt att titta på i alla fall.
    Imorgon åker David o jag till Edsvalla o hälsar på Gamma (min mormor ).

• Kristin24

Var hos mina föräldrar igår...fick ta skydd då regnet kom men satte oss ute så fort det klarnade upp igen.

Deras grannar hade kalas med sina barn och barnbarn så Elsa fick en ny killkompis William, de är lika gamla. Synd bara att de inte bor i stan för de lekte så bra och badade i polen.
    Elsa var så arg när vi gick hem efter 22.00, hon ville leka mer.

Undrar om regnet kommer idag då...nu är det ganska så fint.
    Vi har inga planer idag.

Petra: roligt med Gustavsvik, har inte varit där sen jag var i tonåren.

• Bal

Har varit i Edsvalla idag, trevligt! David var tom hyfsat snäll i bilen (han gillar INTE att sitta still - då är bilåkning inte hans favoritsysselsättning). Kanske är så att vi ger honom för mycket uppmärksamhet då vi åker alla 3. Jag sätter mig automatiskt i baksätat brevid honom. Ska nog prova att sitta fram jag oxå.
    När vi väl kom fram blev det fullt hus. 2 min efter att vi hade kommit fram, dök mina föräldrar upp. De har varit i grannarnas sommarstuga i Arvika i helgen o var nu på väg hem. Sen kom även mormors svägerska med dotter.
    Vi fick god lunch o sen la jag David att sova middag i mormors säng - o till min förvåning somnade han. Det har han aldrig gjort där förut. Så jag kom inte hem förrän kl 16, trodde jag skulle vara hemma redan vid kl 14.

Nu är det dags att borsta tänderna o sova! Andreas o jag ska titta på "Änglar o demoner".

Svar på tråden Karlskoga tråd 9